سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱:۵۴ بعد از ظهر به وقت تهران

بیرون کردن مهاجران از آمریکا با غل و زنجیر! +عکس

در حالی که بسیاری از شهر های آمریکا شاهد تظاهرات ضد دولتی مردم بر علیه فرمان مهاجرتی دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور است، تصاویری منتشر شده است که نشان می دهد بسیاری از مهاجران غیرقانونی با غل و زنجیر از این کشور دیپورت شده اند!

فارس: در حالی که شهرهای مختلف آمریکا روز شنبه صحنه اعتراضات علیه مواضع دونالد ترامپ در قبال موضوعاتی از قبیل مهاجرت بوده، خبرها از اخراج مهاجران «غیرقانونی» از آمریکا در وضعیتی تاسف‌بار حکایت دارد.
خبرگزاری آناتولی در گزارشی به نقل از یک خبرنگار خود از بدرفتاری نیروهای امنیتی و پلیس آمریکا با کسانی که «مهاجران غیرقانونی» خوانده شدند، خبر داد.
در این گزارش آمده است: «اخراج برخی از مهاجران غیرقانونی از آمریکا توسط دوربین در فرودگاه شیکاگو ثبت شد؛ مهاجرانی که به دست و پاهای تعدادی از آنها غل و زنجیر زده بودند».
گفته می‌شود که این عملیات اخراج مهاجران از آمریکا در فرودگاه بین‌المللی گری(Gary International Airport) واقع در ۵۰ کیلومتری شیکاگو انجام شد.
بنا بر گزارش خبرنگار آناتولی، عملیات مذکور «به صورت محرمانه» انجام شده بود و مهاجران با اتوبوس به فرودگاه آورده شده بودند.


بیرون کردن مهاجران از آمریکا با غل و زنجیر!

این فعال رسانه‌ای توضیح بیشتری درباره اینکه عکس مذکور دقیقا چه زمانی گرفته شده، ارائه نداده است.
دولت آمریکا از زمان آغاز به کار ریاست جمهوری دونالد ترامپ، مواضع سرسختانه‌ای علیه آنچه «مهاجران غیرقانونی» خوانده شدند، اتخاذ کرده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *