سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۵ بعد از ظهر به وقت تهران

بهترین والیبالیست دنیا ایران را تنها گذاشت!

سید محمد موسوی بزرگترین غایب تیم‌ ملی والیبال ایران،  بی‌ شک بهترین بازیکنان دنیا در پست خودش است.

http://www.saat24.com/d/2016/04/10/4/298502.jpg?ts=1466112739000

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم ملی والیبال درحالی تا ساعاتی دیگر به مصاف ایتالیا می رود که محمد موسوی از تهران بازی تیم ملی را تماشا می کند. او در کنار یاران کولاکویچ نیست چون خودش خواسته که نباشد. می گوید آسیب دیدگی قبلی اذیتش می کند اما این بهترین دفاع دنیا که سعید رضای یکی از پیشکسوتان والیبال درباره او می گوید:«هیچ یک از بازیکنان ما را در دنیا قدر سید دوست ندارند و محبوب نیست و بی شک او بهترین بازیکن دنیا در پستش است.» در بازی های پایانی لیگ بی مشکل بازی کرده و برای اردوی تیم ملی هم حاضر بوده اما به نظر می رسد شرایط برایش طوری بوده که خواسته کمی استراحت کند.

فشار ۴ سال بازی مداوم ملی از یک سو و شاید اتفاقاتی که در اردو افتاده سبب شده او بگوید می خواهد استراحت کند و البته کولاکویچ هم اصلا دوست ندارد به سرنوشت مربیا قبلی دچار شود پس همان رفتاری را با سید کرده که ولاسکو با معروف کرده بود.

سید در همه این سال ها بهترین بازیکن بوده و الان هم هست اما نکته این است که موسوی چند بار اعلام کرده بود:« می‌خواهم پاره وقت تیم ملی باشم و همه بازی ها را نروم و گاهی استراحت کنم.» باید هم به بازیکنانی مثل او بعد از ۵ سال مداوم حق داد که گاهی خسته شوند.این ها دیگر از تیم ملی چیزی نمی خواهند. شاید حتی  بازی ملی رفتن برایشان سخت شده است. این چند دوره آخر به بهانه های مختلف اعلام کرده بود که نمی خواهم به اردو بروم و مصدوم هستم که کولاکوویچ هم در نهایت قبول کرد.

در صورتی که ۵ بازی آخر لیگ را فیکس بازی کرده بود و مشکلی هم نداشت. حتی بعد از المپیک هم گفته بود می‌خواهم پاره وقت در تیم ملی باشم و این بار مصدومیت کهنه اش را بهانه کرد و مربی هم قبول کرد.

این سومین بار است که سید چنین بهانه ای آورده. یک بار سال ۹۱ که با متین ورامین بودند، گفت من از تیم ملی دلسرد شدم و می خواهم کمتر باشم که تند با او رفتار کردند.یک بار هم قبل بازی های قهرمانی جهان در لهستان تیم ملی دو هفته برای اردو به آمریکا رفت بعد که برگشتند موسوی گفت من خسته شدم نیاز به استراخت دارم که بازی هم قبول نکردند.المپیک هم که تمام شد گفت می‌خواهم پاره وقت باشم. این بار اما کولاکویچ پذیرفت تا بهترین یارش برود و استراحت کند. تا دیگر برای تیم ملی مشروط بازی نکند.این مصدومیت ها همیشگی است و همه ورزشکاران دارند و به نظر می رسد گاهی کمی دوری برای ستاره ها خوب است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *