شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۵ قبل از ظهر به وقت تهران

لوکس ویلا، بهترین مرجع اجاره ویلاهای ضدعفونی شده در فشم

تهران را به سمت شمال شرق ترک می کنید و بعد از پیچ و خم های جاده سوهانک، وارد منطقه لواسان خواهید شد. در میدان امام خمینی، اگر مسیر را به سمت راست ادامه دهید وارد شهرستان لواسان شده و اگر به سمت شمال غرب بروید، وارد جاده فشم و روستاهای فشم، شمشک، میگون و غیره خواهید شد. روستای فشم یکی از جذاب ترین و خوش آب و هواترین مناطق تهران به شمار می رود و به همین دلیل، افراد بسیاری اوقات فراغت خود را در این منطقه سپری می کنند. اگر به دنبال بهترین راه برای اجاره ویلا در فشم هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

لوکس ویلا، بهترین مرجع اجاره ویلاهای ضدعفونی شده در فشم

روستای فشم، طبیعت جذاب و دلنشین در تهران

چرا فشم برای یک آخر هفته یا تعطیلات چند روزه خاطره انگیز مقصدی جذاب به شمار می رود؟ این روستای سرسبز و خوش آب و هوا در فاصله مطلوبی از شهر تهران قرار دارند و به لطف مسیر جذاب و طبیعتی که دارد، مقصد اکثر پایتخت نشین ها به شمار می رود. روستای فشم در ارتفاع تقریباً ۲هزار متری از سطح دریا قرار دارد و در کنار وجود کوه های بسیار در اطراف روستا، شاهد آب و هوایی بسیار دوست داشتنی در روزهای گرم تابستان هستیم اما با شروع شدن فصل پاییز، فشم وارد سردترین روزهای خود شده و علاوه بر آب و هوایی سرد و سوزناک، شاهد بارش های سنگین برف و باران هم در این منطقه هستیم.

فشم و روستاهای اطراف مانند میگون، لالان و اوشان، منطقه ای با طبیعت زیبا و بکر هستند و همواره گردشگرانی که میخواهند اوقات فراغت خود را در منطقه ای خلوت و به دور از روزمرگی، شلوغی و آلودگی شهر سپری کنند به سراغ اجاره ویلا در فشم و اقامت در این منطقه جذاب می روند.

اجاره ویلا در فشم و نکاتی که باید بدانید

در روستاهای فشم، میگون و لالان، اقامتگاه های مختلفی وجود دارد که شامل سوئیت های ارزان قیمت تا ویلاهای لوکس و دیدنی هستند تا هرکس با هر بودجه و سلیقه ای بتواند بهترین اقامتگاه در این منطقه رزرو کرده و سفر چند روزه ای که به فشم دارد، خاطرات خوشی را بسازد. گردشگرانی که به دنبال اجاره روزانه ویلا در فشم هستند همواره در نظر داشته باشند نرخ اجاره ویلا فشم همواره در روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه به دلیل کاهش تقاضا، در ارزان ترین حد خود فارغ از امکانات و شرایط دارند اما این رقم در روزهای آخر هفته پنج شنبه و جمعه و همچنین ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، افزایش محسوسی را تجربه خواهند کرد.

از طرفی، در ایام اوج سفر مانند روزهای آخر هفته بخصوص در فصل تابستان و زمستان، لوکس ویلا همواره پیشنهاد می کند از یک هفته پیش از تاریخ سفر، نسبت به رزرو اقامتگاه مورد نظر خود اقدام کنید چراکه شاید نتوانید متناسب با بودجه و سلیقه، بهترین اقامتگاه را در این منطقه پیدا کنید.

لوکس ویلا، بهترین مرجع اجاره ویلاهای ضدعفونی شده در فشم

اجاره ویلا در لالان

لالان روستایی سرسبز و دیدنی در نزدیکی فشم است که در شمال شرق روستا قرار دارد. روستای لالان در ارتفاع بالاتری نسبت به فشم واقع شده و آب و هوای دلنشین تری هم دارد. گردشگران برای اجاره ویلا لالان همواره در نظر داشته باشند اکثر اقامتگاه هایی که در این منطقه قرار دارند، به صورت سوئیت های یک خوابه و دو خوابه خوش قیمت با امکانات مطلوب یا باغ ویلاهای جذاب و دوست داشتنی هستند که دارای باغی سرسبز و بزرگ بوده و از امکانات مطلوبی هم برخوردار می باشند. لازم به ذکر است برخی از باغ ویلاها دارای استخرهای روباز هستند که در روزهای گرم سال فعال می باشند.

اجاره شله در فشم

اما می رسیم به جذاب ترین اقامتگاه های فشم که انواع شله ها و کلبه های چوبی هستند. در روستای فشم، تنوعی از شله ها وجود دارد که از امکانات مطلوبی برخوردار بوده و همواره در میان گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند. گردشگرانی که قصد اجاره شله در فشم را دارند همواره در نظر داشته باشند شله ها هم همانند سایر اقامتگاه ها، در روزهای عادی هفته از شنبه تا چهارشنبه نرخ ثابتی داشته و در روزهای آخر هفته پنج شنبه و جمعه و ایام خاص سال مانند تعطیلات چند روزه، افزایش محسوسی را تجربه می کنند.

از طرفی، شله ها و کلبه های چوبی یکی از بهترین اقامتگاه ها در روزهای سرد سال بخصوص در میان جوانان هستند و در فصل زمستان، تقاضا برای اجاره روزانه شله در فشم افزایش محسوسی را به خود می بیند لذا به دلیل تقاضای بالا بخاطر محبوبیت اقامت در شله به همراه چشم انداز زیبا از کوه های برفی در هوای سرد و سوزناک، نرخ اجاره روزانه این اقامتگاه ها در ایام سرد سال افزایش خواهد یافت.

لوکس ویلا، بهترین مرجع اجاره ویلاهای ضدعفونی شده در فشم

لوکس ویلا، راهی متفاوت برای اجاره ویلا در فشم

همانطور که پیش تر گفتیم، در روستای فشم تنوعی از سوئیت های ارزان قیمت، ویلاهای لوکس، کلبه ها و غیره وجود دارد تا گردشگران بار هر بودجه و سلیقه ای همواره بهترین اقامتگاه را انتخاب کنند. چه به دنبال اقامت در ویلایی لوکس و جذاب دارید و چه میخواهید به گشت و گذار در میان جاذبه های گردشگری فشم پرداخته و قصد اقامتی ارزان در این روستا را دارید، همواره از طریق کارشناسان لوکس ویلا، بهترین اقامتگاه متناسب با بودجه و سلیقه را دریافت خواهید کرد.

همچنین وبسایت لوکس ویلا به عنوان مرجع تخصصی اجاره ویلا و انواع اقامتگاه در مناطق توریستی از جمله فشم، با ارائه تنوع بالا، حذف واسطه ها و ارائه قیمت های بسیار مناسب، تجربه متفاوتی از اجاره ویلا را به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است در ایام کرونایی کشور، لوکس ویلا همواره تمامی اقامتگاه های خود را پیش از رسیدن مسافر، تماماً با مواد مخصوص ضدعفونی می کند تا گردشگران بدون هیچ دغدغه ای، خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *