پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۴ بعد از ظهر به وقت تهران

بهترین دوربین جهان متعلق به کدام گوشی هوشمند است؟

مجله انلاین دوستان :   سونی اکسپریا زد۵ لقب بهترین دوربین در بین گوشی‌های موجود جهان را به خود اختصاص داد.

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-بهترین دوربین جهان متعلق به کدام گوشی هوشمند است؟به گزارش خبرآنلاین، تیم DxoMark که با آزمایش‌های تخصصی به دوربین گوشی‌های حال حاضر جهان امتیاز فنی می‌دهد، در تازه‌ترین گزارش خود نوشت پس از انجام آزمایش‌های مختلف متوجه شده که دوربین زد۵ سونی لقب شماره یک گوشی‌ها را به خود گرفت. این گوشی بهترین اتوفوکوس را نیز دارد.جالب اینجاست که نکسوس ۶ پی که این هفته رونمایی شد در آزمایش مذکور رتبه سوم جهانی را کسب کرد.

در آزمایش عکس‌برداری امتیاز ۸۸ و در بخش فیلم‌برداری امتیاز ۸۶ و درمجموع ۸۷ را دریافت کرد که در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

وایت بالانس بسیار خوب، رندر کردن رنگ در شرایط مختلف، فلش باکیفیت و نشان دادن جزییات ریز تصویری در شرایط پرنوری و کم نوری، نویز پایین در کم نوری از ویژگی‌های مثبت عکس‌برداری زد۵ است و آسمان سوختگی درصحنه‌های بالای دینامیکی، ضعف در گوشه و کنار تصویر با فلش در برخی اوقات از ویژگی‌های منفی است که این گوشی دارد اما درمجموع بهترین امتیاز را دریافت کرده است. گفتنی است بر اساس رده‌بندی تیم DxoMark برترین گوشی‌ها ازلحاظ دوربین به شرح زیر هستند:

شماره ۱- سونی اکسپریا زد۵

شماره ۲ – سامسونگ اس ۶ اج

شماره ۳ – گوگل نکسوس ۶ پی

شماره ۴ – ال جی جی ۴

شماره ۵ – سامسونگ نوت ۴

شماره ۶ – موتو ایکس استایل

شماره ۷ – سونی اکسپریا زد ۳ پلاس

گفتنی است تیم مذکور هنوز آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس را مورد آزمایش قرار نداده است تا رتبه گوشی‌های جدید اپل را در جدول خود مشخص کند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *