دوشنبه , ۲۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۰ قبل از ظهر به وقت تهران

بمب پرسپولیس بمب خنده بود!

مجله انلاین دوستان :  هاشم بیگ زاده مدافع همیشه مصدوم و مازاد و ۳۲ ساله استقلالی ها جدیدترین گزینه ای است که پرسپولیسی ها برای خرید در نقل و انتقالات با او وارد مذاکره شده اند.

dustaan.com-بیک-زاده1گزینه ای عجیب که پس از مدت ها مذاکره با بازیکنانی چون میثم مجیدی، حیبیب گردانی، احسان حاج صفی، میلاد محمدی، ضرغام اسماعیل و… مطرح شده است.

پرسپولیسی ها که چندین روز وعده انفجار یک بمب در نقل و انتقالات را به هوادارنشان داده بودند سرانجام به قول خود عمل کردند اما گویا چاشنی این بمب در باشگاه خودشان کار گذاشته شده و بیشتر شباهت به بمب خنده داشته است.

رسیدن به گزینه همیشه مصدومی که مدت هاست حتی از بالاترین سطح خودش هم دور شده آن هم در شرایطی که مالک باشگاه استیل آذین هزینه های انتقال مدافع تیم ملی عراق به پرسپولیسی ها را تقبل کرده و با مخالفت مسئولان پرسپولیس روبرو شده بیش از پیش عجیب به نظر می رسد.

انتقال بازیکن مازاد استقلال به پرسپولیس که سال های سال سوژه خنده جوک ها و پیامک های پرسپولیسی ها بوده به این تیم بدون شک دور جدید اعتراضات هواداران پرسپولیس در برابر این باشگاه را کلید خواهد زد و این بار میزان خشمی بین آنان ایجاد می کند که با وعده های کوتاه مدت و گفتگوی رو در رو هم از بین نخواهد رفت.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *