سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۹ بعد از ظهر به وقت تهران

بلژیک با بردی قاطع در آستانه صعود قرار گرفت/ ازار طلسم‌شکنی کرد

تیم ملی فوتبال بلژیک عصر امروز شنبه در ادامه پیکارهای جام جهانی، موفق به شکست تیم تونس شد تا با این پیروزی به مرحله بعدی صعود کند.

http://www.beytoote.com/images/stories/news/97/04/97-04-08ba68.jpg

به گزارش مهر، دیدار تیم های ملی فوتبال بلژیک و تونس از گروه G از ساعت ۱۶:۳۰ روز شنبه در ورزشگاه اسپارتاک روسیه برگزار شد که این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر ۲ به سود بلژیک به پایان رسید.

تیم بلژیک در دقیقه ۶ از روی نقطه پنالتی توسط «ادن هازارد» کاپیتان این تیم به گل رسید تا در همان دقایق ابتدایی بازی نسبت به حریف صاحب برتری شود. سپس در دقیقه ۱۶ گل دوم بلژیک توسط «لوکاکو» وارد دروازه تونس شد. البته بازیکنان تونس بعد از دریافت این دو گل بلافاصله روی دروازه بلژیک فشار آوردند و در دقیقه ۱۸ توسط «برون» به گل رسیدند و اختلاف را به حداقل رساندند.

این نتیجه تا وقت‌های تلف شده نیمه نخست ادامه داشت تا اینکه لوکاکو در دقیقه ۳+۴۵ گل سوم بلژیک را وارد دروازه تونس کرد و تیمش را با برتری ۳ بر یک به رختکن فرستاد.

بلژیکی‌ها در نیمه دوم این دیدار نیز هجومی آغاز کردند و بدون توجه به برتری نسبت به حریف از همان دقایق ابتدایی روی دروازه تونس فشار آوردند. حملات بلژیک ادامه یافت تا اینکه ادن هازارد در دقیقه ۵۱ گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.بازیکنان بلژیک تا پایان بازی بارها موقعیت گلزنی داشتند تا اینکه باتشوآیی در دقیقه ۹۰ گل پنجم را وارد دروازه کرد تا در نهایت این دیدار با همین نتیجه به پایان برسد.

بلژیک که در دیدار قبلی خود توانسته بود تیم پاناما را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد با پیروزیرد دیدار امروز توانست یکی از تیمهای صعودکننده به مرحله بعدی جام جهانی باشد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *