سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۸ قبل از ظهر به وقت تهران

بلای پلید بر سر نسرین بعد از طلاق در خانه تنهایی! +عکس

مرد جوان که پس از جدایی از همسرش وی را قربانی بد بینی خود کرده بود به خاطر عدم پیگیری اولیای دم سه سال بلاتکلیف در زندان ماند.

https://static2.rokna.net/thumbnail/nQ4NWGKaa8Ws/UtjBuyEcFlueNU9K4hSyNuOi6PfIJqsRQ-_dxw0RVwm0qukoI27-JV2XP73Xc1uGeDRyE0w8KroWzW-qqnnRxfOyqQAtqZ8do9oZXp5-8OaNWlwXnP7LbFQCibIcLQxMhJqVyl6FovVnWikCV82JhqW0FhrL1viN/%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%87+%DA%A9%DB%8C%D9%81%D8%B1%DB%8C+.jpg

هفدهم فروردین ماه سال ۹۵ زن ۲۸ساله ای به نام نسرین در خانه اش در بلوار فردوس کشته شد .شواهد نشان می‌داد این زن که به تازگی از همسرش جدا شده بود با ضربات متعدد چاقو کشته شده است .جنازه به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس به تحقیق پرداخت .در بررسی های پلیسی روشن شد این زن و شوهر پس از طلاق با هم در ارتباط بوده اند. به این ترتیب شوهر نسرین به نام فرشاد به عنوان نخستین مظنون تحت بازجویی قرار گرفت .

وی که ادعا می کرد خبر ندارد چه کسی همسر سابقش را کشته در ادامه بازجویی ها در بن بست اطلاعاتی گرفتار شد و به قتل همسر سابقش به خاطر بدبینی اعتراف کرد .

وی پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد .حکم صادره در دیوان عالی کشور تایید شد اما چون اولیای دم پیگیر ماجرا نشدند فرشاد در زندان بلاتکلیف مانده است .

وی طی نامه ای از قضات دادگاه کمک خواست و درخواست کرد تا تکلیف او هرچه زودتر روشن شود .به این ترتیب طبق ماده ۴۲۹ قانون مجازات اسلامی جدید دیروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور یک مستشار پای میز محاکمه ایستاد .

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت : چهار سال قبل از این ماجرا و در حالی که عاشق نسرین بودم با او ازدواج کردم اما پس از مدتی به خاطر اختلاف نظر از هم جدا شدیم .بعد از طلاق من همچنان به او علاقمند بودم و می خواستم بار دیگر زندگی ام را با او بسازم. به همین خاطر چند بار به خانه اش رفتم اما هر بار که به آنجا می رفتم او در حال صحبت کردن با گوشی موبایلش بود . گمان می کردم او با افراد دیگری در ارتباط است .آخرین بار وقتی دیدم مشغول صحبت با موبایل است با عصبانیت خانه‌اش را ترک کردم . فکر خیانت همسر سابقم از ذهنم پاک نمی شد به همین خاطر به خیابان مولوی رفتم و یک چاقو خریدم .چند ساعت بعد بار دیگر به خانه نسرین رفتم و از او خواستم تا حقیقت را به من بگوید. اما وقتی با بی اعتنایی پاسخم را داد عصبانی شدم و با چاقو چند ضربه به او زدم .من واقعا عاشق زنم بودم و نمی خواستم او را بکشم اما رفتارهای او باعث شد دست به چنین کاری بزنم.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود به قضات دادگاه گفت: من حالا برای مرگ آماده ام اما عدم پیگیری اولیای دم باعث شده در زندان بلاتکلیف بمانم .نمی دانم قرار است اعدام یا آزاد شوم. من از قتل نسرین پشیمانم و تحمل این زندگی را ندارم. به همین خاطر از قضات دادگاه تقاضا دارم تکلیفم را روشن کنند.

در پایان جلسه هیئت قضایی وارد شور شد تا طبق ماده ۴۲۹ برای فرشاد تصمیم گیری کند.

 

منبع : رکنا

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *