پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۶ قبل از ظهر به وقت تهران

بستن دست و پای زنان برای سرقت طلا و جواهر

www.dustaan.com- بستن دست و پای زنان برای سرقت طلا و جواهرمجله انلاین دوستان :  سردار ناصر اصلانی، فرمانده نیروی انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: بر اساس گزارش واصله از کلانتری فردوسیه مبنی بر سرقت به عنف در این منطقه، فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران تحقیقات خود را نسبت به شناسایی و عامل و عاملان این پرونده آغاز کرد.
وی افزود: این افراد با پوشاندن کامل صورت به باغی واقع در منطقه فردوسیه که محل برگزاری جشن تولد بود وارد شدند و با بستن دست و پای افراد حاضر در مراسم که ۲۰نفر بودند اقدام به سرقت طلاجات و گوشی افراد کردند.

فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به سرقتی مشابه بعد از ۲ماه گفت: سرقتی مشابه در منطقه صباشهر به وقوع پیوست به طوری که تعداد ۵نفر ناشناس با پوشاندن صورت وارد منزل شدند و با بستن دست و پای افراد منزل و با استفاده از انبر اقدام به سرقت طلاجات بانوان به ارزش تقریبی ۳۰میلیون تومان و همچنین وجه نقد کردند.
سردار اصلانی افزود: اکیپ ویژه برای شناسایی و دستگیری سارقان به عنف که با حمل سلاح سرد رعب و وحشت نیز در بین مردم ایجاد می کردند تشکیل شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستور مقام قضایی در خصوص دستگیری افراد، گفت: ۲ متهم این پرونده و ۳ مالخر طی عملیات های جداگانه پلیسی دستگیر و ماموران در بازرسی از این افراد ۲۵۰ گرم طلا و جواهر مسروقه کشف و ضبط کردند.

فرمانده نیروی انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به بازجویی از سارقان به عنف، افزود: در بازجویی از سارقان مشخص شد که علاوه بر ۲منزل تعداد ۵ منزل دیگر مورد سرقت توسط این افراد قرار گرفته است.در حال حاضر تعداد ۵ متهم دستگیر و تمام پرونده های مورد نظر جمع آوری شده و سارقان از سوی مالباختگان نیز شناسایی شده اند.
سردار اصلانی با اشاره به شیوه کار این افراد، افزود: منازلی که درب آن ها باز بوده و یا در مناطق دور از شهر قرار داشتند مورد سرقت افراد ناشناس قرار می گرفت که از مردم درخواست کرده شیوه صحبت افراد و مشخصات آنان را به ذهن بسپارند که این اطلاعات در تحقیقات پلیس بسیار کار آمد است و مردم اطمینان داشته باشند که نیروی انتظامی غرب استان تهران و مرجع قضایی، برخورد قاطع با این افراد دارند.

تلاش پلیس برای دستگیری دیگر سارقان این پرونده که متواری هستند، ادامه دارد.(باشگاه خبرنگاران)

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *