شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۰ قبل از ظهر به وقت تهران

برد شیرین ذوب‌ آهن مقابل بنیادکار

تیم ذوب اهن اصفهان با برتری دو بر یک برابر بنیادکار ازبکستان همچنان به صعود از گروه امیدوار ماند.

http://media.mehrnews.com/d/2017/04/06/3/2422977.jpg
برد شیرین ذوب‌ آهن مقابل بنیادکار

به گزارش ایسنا، تیم های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و بنیادکار ازبکستان از ساعت ۲۰ امروز (سه‌شنبه) در چارچوب رقابت‌های دور برگشت گروه C  لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فولادشهر اصفهان با قضاوت محمدتقی الجعفری از سنگاپور به مصاف هم رفتند و در پایان ذوب‌آهن موفق شد با نتیجه دو بر یک به برتری برسد.

گل‌های ذوب آهن در این بازی را وحید محمدزاده و مرتضی تبریزی به ثمر رساندند.

اولین موقعیت ذوب‌آهن در این نیمه تبدیل به گل شد و وحید محمدزاده توانست در دقیقه پنج، توپ ارسالی مهدی‌پور از روی ضربه ایستگاهی را با ضربه سر دقیق به گوشه دروازه زوخورف بفرستد.

در ادامه نیز و در دقیقه ۲۳، مهدی‌پور شوتی را روانه دروازه حریف کرد و هر چند قدرت لازم را نداشت ولی دروازه‌بان بنیادکار به سختی آن را مهار کرد.

در حالی که شاگردان حسینی مالک توپ و میدان بودند، در دقیقه ۳۳ جری بنگستون فرصتی عالی برای زدن دومین گل ذوب‌آهن را داشت اما ضربه سر او با فاصله اندکی از بالای دروازه به بیرون رفت. پهلوان در دقایق پایانی نیمه نیز دو موقعیت پیاپی را از دست داد.

ازبک‌ها نیز در نیمه نخست سعی داشتند از روی توپ‌های بلند به گل برسند و سانترهای زیادی از جناحین روی دروازه ذوب آهن ارسال کردند اما راه به جایی نبردند و بازی در نیمه اول با پیروزی یک گله ذوب آهن به پایان رسید.

نیمه دوم:

بنیادکار در نیمه دوم انگیزه چندانی برای جبران گل خورده از خود نشان نداد و شاگردان حسینی با جنگندگی و سرعت بالای خود در به گردش درآوردن توپ، مالکیت توپ و میدان را تصاحب کرده و در دقیقه ۵۴ مرتضی تبریزی موفق شد روی سانتر دقیق حسینی، با ضربه سر توپ را وارد دروازه بنیادکار کرده و ذوب آهن را با دو گل پیش بیاندازد.

یکی از صحنه های جذاب و دیدنی بازی در نیمه دوم را پهلوان خلق کرد؛ جایی که با عبور از سه مدافع حریف و ورود به محوطه جریمه، توپ را با فاصله میلیمتری از کنار دروازه بنیادکار به بیرون زد.

بینگستون نیز در دقیقه ۶۷ در حالی که با دروازه بان بنیادکار تک به تک شده بود، موقعیت عالی گلزنی را از دست داد و توپ بعد از برخورد به زوخورف، برگشت داده شد.

اما در شرایطی که شاگردان حسینی موقعیت های پی در پی خود را از دست می دادند، ازبک ها از تک موقعیت خود تا دقیقه ۷۲ نهایت استفاده را کرده و توسط نورماتف به گل اول خود رسیدند. این بازیکن توانست توپ ارسالی از جناح راست زمین را با ضربه سر دقیق به گوش دروازه مظاهری بفرستد.

در ادامه محمدزاده در دقیقه ۸۵ بازهم محمدزاده می توانست برای ذوب آهن گلزنی کند اما دروازه بان بنیادکار توپ را از روی خط برگرداند تا نماینده ایران در پایان ۹۰ دقیقه به پیروزی دو بر یک دست یابد.

ترکیب ذوب آهن:

محمدرشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، مهدی مهدی پور، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، علی حمام، دانیال اسماعیلی فر، مهران درخشان مهر و جری بنگستون

ترکیب بنیادکار:

زوخورف، آشوراماتوف، کومیلف، میرعبدالایف، میچیچ، شمورودف، عظیموف، آخمادالیف، شکوروف، جیوسوف، کوسیموف

به گزارش ایسنا، در دیگر دیدار گروه  Cمسابقات نیز، تیم های العین امارات و الاهلی عربستان از ساعت ۲۰:۰۵ به مصاف هم رفته اند. ذوب آهن در حال حاضر با این برد هفت امتیازی شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *