پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵ قبل از ظهر به وقت تهران

برخورد فیزیکی استاد دانشگاه تهران با یک دانشجو

مجله انلاین دوستان :   ظهر روز چهارشنبه،۲۰ خردادماه، یکی از دانشجویان دانشکده ادبیات دانشگاه تهران، مورد برخورد فیزیکی یکی از اساتید این دانشکده قرار گرفته است.

dustaan.com-برخورد-فیزیکی-استاد-با-دانشجو

به گزارش ایسنا، دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشکده ادبیات دانشگاه تهران درمورد اتفاق رخ داده توضیح داد: جمعی از دانشجویان دانشکده زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تهران، طی هفته گذشته، درمورد مخدوش بودن صلاحیت یک استاد دانشیار گروه زبان و ادبیات فارسی این دانشکده درحال تدوین اعتراض نامه ای بودند که این استاد در ظهر روز چهارشنبه با یکی از امضا کنندگان این نامه فحاشی و برخورد فیزیکی کرده و محل را ترک می کند.

امین رمضانی ادامه داد: این جریان آنقدر سریع رخ داد که فرصتی برای رسیدن حراست و بررسی موضوع ایجاد نشد. شاهدان صحنه و دانشجویی که مورد برخورد فیزیکی قرار گرفته صورت جلسه ای از آنچه رخ داده را آماده کرده و به رییس دانشکده ارائه می کند و قرار است این موضوع از طریق رییس دانشکده پیگیری شود.

همچنین یکی از مسئولان اداره کل روابط عمومی دانشگاه تهران با تایید این خبر، گفت: متاسفانه درگیری بین یکی از اعضای هیات علمی دانشکده ادبیات و یکی از دانشجوها رخ داده است و دانشگاه بر اساس گزارش هایی که دراین مورد ارائه شده دستور داده است موضوع در مراجع زیربط بررسی شود.

وی درمورد اتفاق رخ داده نیز توضیح داد: بر اساس گزارش هایی که دراین مورد ارائه شده است، جمعی از دانشجویان نسبت به روش تدریس این استاد اعتراض داشته و درحال بیان اعتراضات خود در قالب یک اعتراض نامه بودند. در طی فرآیند تهیه این اعتراض نامه درگیری ای بین این استاد و یکی از دانشجویان رخ می‌دهد. البته بر اساس گفته های شاهدان عینی درگیری فیزیکی هم بین استاد و دانشجو رخ داده است.

این مسئول اداره کل روابط عمومی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه دستور برای رسیدگی به این موضوع بسیار سریع صورت گرفته است، اظهارکرد: دانشگاه در مورد این موضوع و تبعاتش کوتاهی نمی کند و قول می دهد بدون کوچکترین اغماضی موضوع را بررسی کند تا حق کسی ضایع نشود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *