چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۸ بعد از ظهر به وقت تهران

برخورد جدی با سربازان خاطی پلیس راهور

سخنگوی نیروی انتظامی از برخورد انضباطی شدید با سربازان خاطی پلیس راهور که تصاویرشان در فضای مجازی منتشر شد، خبر داد.

  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی ,سخنگوی نیروی انتظامی

سردار «سعید منتظرالمهدی» گفت: چند روزی است که در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی کلیپی منتشر شده است که در آن چند تن از عوامل راهنمایی و رانندگی در یک پمپ بنزین مبادرت به برخورد نامتعارف با راننده یک خودروی خاطی کرده اند.

 

وی افزود: بلافاصله پس از آگاهی از انتشار این کلیپ، پلیس شماری از کارشناسان خویش را مامور رسیدگی به ابعاد و زوایای آن نمود، نتیجه بررسی کارشناسان آشکار ساخت که متاسفانه حادثه مذکور در یکی از شهرهای مرکزی کشور رخ داده است.

 

سخنگوی نیروی انتظامی تصریح کرد: فارغ از اینکه محرک آغازین این رخداد ناگوار، شرب خمر و فقدان تعادل روانی و رفتارهای پرخطر و ناهنجار راننده خودرو و عدم توجه به فرمان ایست سربازان بوده، اما رفتار غیرمتعارف سربازان نیز به کل مغایر قانون و قواعد انضباطی و رویه همیشگی ناجا است، به همین سبب پلیس بلادرنگ با دو سرباز وظیفه و همچنین مامور پلیسی که نظاره گر صحنه بوده برخورد انضباطی شدید کرد و آنان تا مشخص شدن تکلیف نهایی با تنزیل درجه، به انتظار خدمت درآمدند.

 

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، منتظرالمهدی، تاکید کرد: پلیس نه تنها هرگز چنین برخوردهایی را برنمی تابد بلکه آن را اقدامی انزجار آمیز، نامتعارف و خلاف ارزش های اخلاقی و استانداردهای رفتاری و مدیریتی خود می داند و لاجرم وظیفه دارد از تکرار چنین حوادثی پیشگیری کند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *