پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۸ بعد از ظهر به وقت تهران

با TelFi از طریق وای فای تماس صوتی برقرار کنید

با  تلفای می توانید از طریق وای فای تماس صوتی برقرار کنید. این امکان قابلیتی است که همراه اول ارائه می دهد و به وسیله آن می توان در بستر وای فای ارتباط برقرار کرد.

+باشگاه خبرنگاران جوان؛ تلفای قابلیتی است که به وسیله آن می توانید بر روی بستر وای فای تماس صوتی برقرار کنید که توسط همراه اول ارائه شده است.

مجله دوستان : به وسیله این تکنولوژی می توانید حتی زمانی که آنتن ندارید بر روی شبکه وای فای تماس صوتی برقرار کنید. هزینه این تماس برابر با هزینه تماس عادی است و به نظر می رسد دلیل اصلی استفاده از این سیستم برقراری تماس صوتی در مکان هایی است که آنتن تلفن همراه وجود ندارد چرا که در حال حاضر باعث صرفه جویی در هزینه نخواهد شد.

برای استفاده از این قابلیت باید برنامه TelFi را نصب کنید و از طریق این برنامه اقدام به برقراری تماس کنید.برای برقراری تماس روی بستر وای فای احتیاج به برنامه واسط دیگری نیست و طرف مقابل نیز بین تماس عادی و تلفای تفاوتی احساس نمی کند، بدین معنی که احتیاجی به آنلاین بودن طرف مقابل نیست.

گفتنی است؛ پیش از این نیز اپراتور اول در ایام اربعین حسینی این قابلیت را برای مشترکین خود راه اندازی کرده بود که به وسیله آن می توانستند مشترکین سایر اپراتورها و تلفن های ثابت ارتباط برقرار کنند.

 

با TelFi از طریق وای فای تماس صوتی برقرار کنید

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *