پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۹ بعد از ظهر به وقت تهران

با یکی از بی‌ کیفیت ترین خریدهای پرسپولیس آشنا شوید

مجله انلاین دوستان : سپانوویچ به دلیل کیفیت پایین فنی‌اش حتی به تعداد انگشتان یک دست هم در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس قرار نگرفت و در نیم فصل توسط دایی از تیم جواب شد اما چون از قرارداد خود با پرسپولیس تنها ۲۰ درصد را دریافت کرده بود و باشگاه پولی نداشت که به او بدهد، از همین رو به ناچار در ایران ماند تا پس از دریافت پول از پرسپولیس برود.

با یکی از بی‌ کیفیت ترین خریدهای پرسپولیس آشنا شوید
با یکی از بی‌ کیفیت ترین خریدهای پرسپولیس آشنا شوید


پولی که تاکنون هنوز به سپانوویچ پرداخت نشده و این هافبک کروات کماکان در حال گشت و گذار در تهران، رفتن به سونا و استخر به حساب باشگاه و نوشیدن قهوه در منزلی که باشگاه اجاره‌اش را پرداخت می‌کند، است! بعد از استعفای رویانیان، سپانوویچ که شرایط را به هم ریخته می‌دید، به دیدار پروین رفت تا بلکه او بتواند پول وی را پرداخت کند.

در این دیدار سپانوویچ به پروین گفت: دایی اعلام کرده نیازی به من ندارد اما باشگاه هم پولی نداشت به من بدهد تا قراردادم را فسخ کنم و به کشورم برگردم و کماکان بلاتکلیف هستم. به خاطر همین موضوع، فقط در تمرینات تیم حاضر می‌شوم و به صورت انفرادی تمرین می‌کنم.

همسرم باردار است و با توجه به شرایط مجبورم هفته‌ای یکبار به همسرم سر بزنم و مجددا به ایران برگردم که این کار هزینه‌های فراوانی را به من تحمیل کرده.

البته این کار تا چندی دیگر که فرزندم به دنیا بیاید، غیرممکن می‌شود و من باید پیش همسرم بمانم. شرایط بسیار بد است و من از این وضعیت زجر می‌کشم.

از این رو به شما التماس می‌کنم که پول من را بدهید تا از ایران بروم! پروین پس از شنیدن درد دل‌های این بازیکن، به او قول داد مشکلش را حل خواهد کرد و چون او مهمان است نمی‌گذارد با خاطره بد کشور ما را ترک کند. پروین از این بازیکن ۱۰ روز زمان خواست تا پول این بازیکن را آماده کند و سپس با او تسویه حساب کنند./افکار نیوز

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *