سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۷:۴۳ قبل از ظهر به وقت تهران

باند “گرگ‌ های وحشی” منهدم شد

رییس کلانتری ۱۲۹ جامی از انهدام باند سارقان معروف به «گرگ های وحشی» خبرداد.

https://khabarban.com/NewsImage/640/17753589

سرهنگ ارسلان قاسم زاده در گفت و گو با ایسنا، در این باره گفت: مدتی قبل در پی اعلام گزارش چندین فقره زورگیری، کیف قاپی و موبایل قاپی به کلانتری ۱۲۹ جامی تیمی از ماموران کلانتری رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به تحقیقات ماموران برای شناسایی این افراد گفت: در تحقیقات بعدی مشخص شد که دو نفر با یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی سفید رنگ اقدام به زورگیری و سرقت از تعدادی از شهروندان کرده اند که بلافاصله تصاویر این افراد از طریق بررسی دوربین های مداربسته در محل سرقت‌ها به دست آمد و در اختیار تیم‌های گشت‌زنی قرار گرفت.

رییس کلانتری ۱۲۹ جامی با بیان اینکه گشت‌های نامحسوس نیز جستجو برای یافتن این افراد را در دستور کار خود قرار دادند، اظهارکرد: سرانجام یکی از تیم‌های گشت‌زنی متوجه حضور این افراد در محدوده تقاطع خیابان‌های حافظ و جمهوری اسلامی شد و آنان را به شکل نامحسوس تحت نظر قرار داد. دو متهم در حال زاغ زنی یکی از طعمه های خود بودند و به محض اینکه این افراد برای سرقت از مالباختگان عمل شدند مأموران نیز وارد شده و اقدام به دستگیری آنان کردند.

قاسم زاده با بیان اینکه در این عملیات درگیری میان سارقان و ماموران شکل گرفت، گفت: یکی از سارقان با قمه به دست چپ یکی از ماموران ضرباتی را وارد کرد، اما با این وجود ماموران پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیر هوایی کرده و هر دو نفر را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند که در بازرسی از آنان شش دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه که در همان روز سرقت شده بود نیز کشف و ضبط شد.

قاسم زاده با اشاره به انجام تحقیقات از دو متهم که ۳۸ و ۴۰ ساله در کلانتری، اظهارکرد: این دو نفر هر دو از مجرمان سابقه دار هستند که پیش از این نیز بارها به اتهام سرقت دستگیر شدند. همچنین این دو نفر که درشت اندام و بدنساز بودند گروه سرقت خود را به نام “گرگ‌های وحشی” نامگذاری کرده بودند.

رئیس کلانتری ۱۲۹ جامی اضافه کرد: تعدادی از مالباختگان نیز که در همان روز مورد سرقت قرار گرفته بودند شناسایی شده و با دعوت به کلانتری ضمن شناسایی سارقان؛ اقلام مسروقه متعلق به خود را تحویل گرفتند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *