پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹ بعد از ظهر به وقت تهران

بازی گلشیفته فراهانی فراتر از کریس همسورث

به گزارش سینمادیلی فیلم اکشن Extraction که به تازگی در نتفلیکس نمایش داده شده، چندان نتوانسته نظر منتقدان سینمایی را به خودش جلب کند و امتیاز متوسط ۵۶٪ را در متاکریتیک به خود اختصاص داده. با این حال منتقدان از بازی بازیگران فرعی اثر مانند گلشیفته فراهانی و دیوید هاربر تعریف کرده‌اند.

نشریه معتبر تایم در ساخته سم هارگریو پرداخته و در این نقد حضور کوتاه گلشیفته فراهانی در این فیلم را ستایش کرده است:«بازی همسورث در این فیلم زیر سایه یک بازیگر دیگر قرار می‌گیرد. در استرالیا، تایلر ماموریتش را از یک مشتری قد بلند و باحال در لباس سفیدی زیبا دریافت می‌کند. اسم این شخصیت به ندرت به ما گفته می‌شود، اما او نیک خان است و توسط بازیگر ایرانی به نام گلشیفته فراهانی بازی می‌شود. شاید اسم فراهانی برایتان آشنا باشد: او یکی از بازیگران اصلی فیلم «درباره الی» ساخته کارگردان بزرگ ایرانی اصغر فرهادی، است. او همچنین در فیلم «دزدان دریایی کارائیب: مردگان حکایت نمی‌کنند» حضور داشته. اما شاید بیش از همه برای مخاطبان با بازی در نقش همسر بامزه، دست و پاچلفتی و اهل کاردستی آدام درایور در «پترسون» ساخته جیم جارموش، شناخته شده باشد.

فراهانی جذابیتی پرشور دارد. نقشش در Extraction زیاد نیست اما در طول فیلم اسلحه‌های بزرگی را شلیک می‌کند و لحظه‌ای دیدنی هم در پایان فیلم دارد. نیک خان با درخشش فراهانی، باید فیلم خودش را داشته باشد. آن فیلمی است که من در قرنطینه بعد از شستن ظرف‌ها حاضرم تماشا کنم و این احساس را دارم که از Extraction فیلم بهتری باشد.

۳.۳/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *