سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۸ قبل از ظهر به وقت تهران

بازی های دوستانه تیم ملی فوتبال قبل از آغاز جام جهانی ۲۰۱۸

تیم ملی فوتبال ایران قبل از آغاز جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه دیدارهای دوستانه ای با چند تیم برگزار خواهد کرد، اولین اردوی آماده سازی ملی پوشان ۱۴ اسفند آغاز می شود و شاگردان کی روش در اولین دیدار دوستانه ۲۳ اسفند به مصاف لیبی خواهند رفت، این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

شاگردان کی روش پیش از جام جهانی با چه تیم هایی بازی دوستانه برگزار می کنند؟به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در حالیکه ملی پوشان لیگ برتری فوتبال ایران حدود ۳ هفته ای است پس از پایان بازی تیم های شان در تمرینات ریکاوری تیم ملی شرکت می کنند، اما قرار است نخستین اردوی آماده سازیتیم ملی فوتبال ایران از ۱۴ اسفند آغاز شود و شاگردان کی روش   ۲۳ این ماه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم لیبی می روند. البته ل‍ژیونرها در این بازی حضور ندارند.

مجله دوستان : تیم ملی ایران در نوروز ۹۷، ۲ دیدار دوستانه برگزار می کند که تاکنون دیدار باالجزایر در تاریخ ۷ فروردین در اتریش قطعی شده است اما حریفی که قرار است دوم فروردین با ایران بازی کند به زودی از بین تیم های سنگال، تونس و بوسنی انتخاب می شود. محل برگزاری نخستین دیدار تدارکاتی نوروزی تیم ملی تاکنون مشخص نشده است اما به احتمال فراوان شاگردان کی روش این بازی را هم مانند دیدار با الجزایر در اتریش برگزار می کنند.

نخستین اردوی تیم ملی پس از پایان هفدهمین دوره لیگ  برتر از ۱۸ اردیبهشت شروع می شود و برگزاری دیدار دوستانه با ازبکستان در تهران قطعی است. ابتدا قرار بود بازی با این تیم بیست و هشتم اردیبهشت برگزار شود اما با توجه به اینکه یوزپلنگ های آسیا باید ۳۰ اردیبهشت در ترکیه به مصاف تیم ملی این کشور بروند به احتمال فراوان دیدار با ازبکستان ۲۴ یا ۲۵ این ماه  انجام می شود. البته ملی پوشان لیگ برتری روز ۲۱ اردیبهشت در یک دیدار دوستانه سبک با یکی از تیم های سوریه، لبنان یا اردن بازی می کنند.

تیم ملی ۷ خرداد در آخرین بازی دوستانه اش در تهران با یکی از تیم های مطرح جهان رو به رو می شود. از کرواسی، ایتالیا، هلند یا پرو به عنوان حریف احتمالی تیم ملی در این بازی یاد می شود.

پنج روز پس از انجام دادن این بازی شاگردان کی روش در یکی از کشورهای یونان یا اتریش به مصاف لهستان یا آلبانی می روند.

آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ هم، ۱۸ خرداد در روسیه برگزار می شود که مذاکرات مسئولان فدراسیون برای انتخاب حریف با تیم های حاضر در این رقابت ها ادامه دارد.

 

بازی های دوستانه تیم ملی فوتبال قبل از آغاز جام جهانی ۲۰۱۸

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *