چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۲ قبل از ظهر به وقت تهران

بازی با الجزیره پایان فصل دوم حضور برانکو در پرسپولیس؟

بازی با الجزیره پایان فصل دوم حضور برانکو در تهران؟/ وسایل شخصی پروفسور سه روز بعد از آخرین بازی به کرواسی می‌رود.

شاید یکی از مهمترین مصاحبه های این هفته ، حرف های برانکو ایوانکویچ ، مربی محبوب قرمزها با روزنامه گل بوده است. جایی که این مربی خیلی صریح گفته : «با این تیم دو ماه قبل توافق کردیم اما قراردادی امضا نشده است.»

بعد از این مصاحبه جعفر کاشانی هم دقیقا همین گفته ها را تائید کرد و حالا پرسپولیس برای بعد از بازی با الجزیره ، وحشتی بزرگ دارد. برانک بعد از ۳ فصل و نیم حضور در جمع قرمزها و بردن دو کاپ قهرمانی و یک دومی در لیگ ، برای ادامه حضور در ایران ، با تردید روبرو شده است.

جالبتر اینکه او بلافاصله بعد از بازی برگشت با الجزیره قرار شده به کشورش برگردد و نزدیکانش می گویند سه روز بعد از خودش قرار شده وسایلش هم برای اولین بار از روزی که آمده است ، برایش پست شوند. یعنی او تصمیم به کوچ گرفته است. این یعنی برانکو و پرسپولیس برای آینده هنوز به پلان مشترکی نرسیده اند که او خیال رفتن در سر دارد.

از سویی اگرچه خیلی بحث احتمال رفتن برانکو به تیم ملی قوت گرفته و حتی گفته شده آمدن زلاتکو کرانچار به تیم ملی امید هم مهمترین پالس برای بازگشت برانکو به تیم ملی بزرگسالان است. چیزی که باعث دلخوری شدید این روزهای کارلوس کی روش هم هست./خبرانلاین

http://photokade.com/wp-content/uploads/Branko-family-photokade-2.jpg

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *