چهارشنبه , ۳ ام تیر ماه سال ۱۴۰۵ ساعت ۵:۱۰ بعد از ظهر به وقت تهران

بازی با اسلحه جان پسر بچه ۳ ساله را گرفت +تصاویر

پسربچه ۳ ساله که در حال بازی با اسلحه بود به خود شلیک کرد.

«هولستون کول» ۳ ساله پس از اینکه اسلحه ای پر را در منزل‌شان در جورجیا پیدا کرد بدون آگاهی از واقعی بودن اسلحه مشغول بازی با آن شد.

%postname%

به گزارش دیلی‌میل، او که اسلحه را به سمت  قفسه سینه‌اش گرفته بود، ناگهان به خودش شلیک می‌کند. والدینش که در اتاقی دیگر بودند سریع او را به بیمارستان منتقل می‌کنند ولی متاسفانه کودک پس از مدتی جانش را از دست می‌دهد.

%postname%

پس از بررسی پلیس هنوز مشخص نشده که اسلحه متعلق به کیست و پرونده شکایتی هم تشکیل نشده چرا که سهل‌انگاری والدین باعث بروز این فاجعه شد‌ه است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *