پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷ بعد از ظهر به وقت تهران

بازیگر زن معروف مجری تلوزیون شد +عکس

زنان قصه ما عنوان برنامه ای است که قرار است از شنبه ۱۵ مهرماه ساعت ۲۲ به روی آنتن شبکه پنج سیما برود. نوید محمودی تهیه کننده برنامه زنان قصه ما درباره این برنامه گفت این برنامه درباره بانوانی است که  می خواهند در غیاب همسرشان مدیریت زندگی خود را به عهده بگیرند. 


خبرگزاری فارس: نوید محمودی تهیه کننده برنامه «زنان قصه ما» در توضیح این برنامه گفت: این برنامه قصه بانوانی است که در نبود همسر تصمیم گرفته‌اند تا مدیریت زندگی و اداره آن را بر عهده گیرند. «قصه زنان ما» روایت سخت کوشی و تلاش گری هر یک از آن در ساختن زندگی است.

محمودی ادامه داد: این برنامه از یک گفت‌وگوی استودیوی تشکیل شده که همراه با آن مستندهایی از زندگی این بانوان ( راه اندازی شغل و کارآفرینی برای دیگر بانوان سرپرست خانوار) در قاب تصویر به نمایش داده می‌شود.

تهیه کننده برنامه «زنان قصه ما» اضافه کرد: از نکات مهم این برنامه می توان به گفتگو خانم فریبا کوثری با بانوان دعوت شده به این برنامه اشاره کرد.

تهیه کننده مجموعه «زنان قصه ما» گفت: ایده این برنامه در جلسه مشترک مدیران شبکه پنج و کمیته امداد طراحی و ایده پردازی شد. مساله طلاق یکی از آسیب های اجتماعی است که در دستور هر دو نهاد قرار دارد. به همین علت مساله توانمند سازی اقتصادی و اجتماعی زنان بی سرپرست موضوع ساخت این برنامه تلویزیونی شد. زنان قصه ما نشان می‌دهند علاوه بر اداره زندگی خود، با کارآفرینی‌های زنانه، از توانایی فعالیت موثر اجتماعی و حل مشکلات اقتصادی بانوان دیگر نیز بهره‌مند هستند.

بنا بر این گزارش، برنامه تولیدی «زنان قصه ما» در ۶۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای است که هر از شنبه ۱۴ مهرماه پخش می‌شود و پخش آن از شنبه تا پنج شنبه هر هفته است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *