جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۱ قبل از ظهر به وقت تهران

بازیگرمعروف متهم به تعرض به زنان، طلبکار شد! +عکس

مجله انلاین دوستان : بیل کاسبی، بازیگر آمریکایی که متهم به آزار جنسی بیش از پنجاه زن است، روز دوشنبه از هفت تن از این زنان به دلیل توهین و افترا شکایت کرد.

  به گزارش شبکه یورونیوز، این بازیگر ۷۸ ساله که در گذشته یکی از چهره های محبوب تلویزیون آمریکا بود، برنامه پر بیننده «کاسبی شو» را پایه گذاری کرده بود.
“لیزا بونت” ۴۷ ساله ۲۳ نوامبر در یک پیام توییتری فاش کرد که پس از حضور در یک شوی تلویزیونی بسیار محبوب و پرمخاطب که ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۸ از تلویزیون آمریکا پخش می‌شده، توسط مجری برنامه مورد تجاوز قرار گرفته است:
اخبار روز/ پیشتر تعدادی از مشاهیر دنیای هنر از تاریک‌ترین فصل زندگی‌شان سخن به میان آورده بودند و متهم مشترک برخی از این تجاوزها، سوپراستار تلویزیون آمریکا “بیل کاسبی” بود.
بازیگر آمریکایی متهم به تعرض به زنان، طلبکار شد +عکس
براساس گزارش رسانه‌های آمریکایی، وی قبل یا بعد از شوهای تلویزیونی‌اش  به ۲۱ زن که مهمان برنامه بودند تجاوز کرده و که در بین آنها افراد مشهور نیز دیده می‌شوند. جانیک دیکینسون در یک برنامۀ تلویزیون سی‌ان‌ان حاضر شد و گفت کاسبی در سال ۱۹۸۲ به وی تجاوز کرده است.
بسیاری از این دست جرائم که اکنون افشا شده، در دهه ۸۰ میلادی صورت گرفته‌اند.
شاید برای بسیاری گمان اینکه در هالیوود و صنعت سینمای آمریکا فساد و تجاوز بطور گسترده ای وجود دارد باور کردنی نباشد اما ماجرای آقای کمدین نشان می دهد که این جریان در کشوری که خود را یکی از متمدن ترین و دموکرات ترین کشورهای جهان می داند به شدت وجود دارد.
در یک سال گذشته شکایت های متعددی از سوی بازیگران زن هالیوود علیه کاسبی مطرح شده اما از آنجا که اقدام این کمدین در گذشته ای دور انجام شده و مدارک کافی برای اثبات اتهامات مطرح شده وجود نداشت کاسبی از این اتهامات تبرئه شد.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *