پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۴ بعد از ظهر به وقت تهران

بازیکنی که به خاطر گاز گرفتن! پای بازیکن حریف از بازی اخراج شد+عکس

مجله انلاین دوستان : پدیده گاز گرفتن در دنیای حرفه ای فوتبال پدیده ای نوظهور است که دست بر قضا رو به افزایش هم است؛ همین چند وقت پیش بود که لوئیس سوارس مهاجم اروگوئه ای تیم لیورپول به علت اینکه دست بازیکن رقیب را گاز گرفت با چند جلسه محرومیت مواجه شد. این بار اما اتفاق تازه تری در لیگ دسته دوم ایتالیا رخ داد که مهاجم تیم باری در حرکتی استثنایی پای بازیکن حریف را گاز گرفت!

بازیکنی که به خاطر گاز گرفتن! پای بازیکن حریف از بازی اخراج شد+عکس
بازیکنی که به خاطر گاز گرفتن! پای بازیکن حریف از بازی اخراج شد+عکس

به گزارش تدبیر و به نقل از « لو پاریزین » روز شنبه انیس نادروویچ بازیکن بوسنایی تبار تیم باری در دیدار برابر لانچانو در رقابت های سری B ایتالیا وقتی که توپ را از دست داد و روی زمین افتاد ران پای بازیکن لانچانو را میان دستانش گرفت و بعد پای بازیکن رقیب را گاز گرفت.

داور مسابقه که درست در دو متری صحنه حضور داشت با دیدن این صحنه تردیدی به خود راه نداد و با نشان دادن کارت قرمز، نادروویچ را از زمین مسابقه اخراج کرد. نادروویچ هم که شوکه شده بود با بلند کردن دستهایش به سمت آسمان از اینکه کارت قرمز را دیده تعجبش را نشان داد و از زمین مسابقه بیرون رفت.

البته این اخراج که در دقیقه ۸۰ بازی رخ داد مانع از پیروزی یک بر صفر تیم باری در این دیدار نشد. حالا اهالی فوتبال در ایتالیا منتظر واکنش کمیته انظباطی هستند تا واکنش این کمیته نسبت به این پدیده نوظهور در فوتبال ایتالیا را ببیند؛ اینکه آیا این بازیکن هم مثل لوئیس سوارس با محرومیت چند جلسه ای مواجه می شود یا اینکه با توجه به دریافت کارت قرمز از داور بازی دیگر محرومیتی نصیب او نخواهد شد.//تدبیر

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *