پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۷ بعد از ظهر به وقت تهران

بازداشت پسر ملک فهد، پادشاه سابق عربستان

یک فعال اینترنتی مشهور عربستانی که به افشاگری‌ در مورد خاندان جنایتکار آل‌ سعود می‌ پردازد، از بازداشت پسر پادشاه اسبق این کشور خبر داد. 
https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1395/01/27/139501271450588427515734.jpg

بازداشت پسر ملک فهد

به گزارش ایلنا، فعال عربستانی و کاربر فضای مجازی که خود را با نام «مجتهد» معرفی می‌کند، در تازه‌ترین افشاگری خود، از بازداشت شاهزاده «عبدالعزیز بن‌فهد» پسر پادشاه اسبق این کشور پرده برداشته است.

مجتهد در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت: «خبری که قطعی شده، این است که عبدالعزیز بن‌فهد، چهارشنبه گذشته در کاخ خود در جده بازداشت شده است. نیروهای ویژه ولیعهد ( محمد بن‌سلمان) به کاخ او حمله کرده و وی را بازداشت کرده‌اند… مکان بازداشت این شاهزاده همچنان نامعلوم است.»

مجتهد افزود، «الجوهره» مادر بن‌فهد تلاش می‌کند از سرنوشت پسرش اطلاع پیدا کند، ولی تاکنون به هیچ اطلاعاتی درباره فرزندش دست نیافته است. وی همچنین در تلاش است با «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه سعودی تماس برقرار کند ولی در این زمینه نیز موفق نشده است.

به گفته این فعال عربستانی، محمد بن‌سلمان، ولیعهد این کشور تأکید دارد که نباید با معارضان خود در خاندان آل‌سعود مماشات کند و باید آنها را زندانی کرد.

مجتهد تصریح کرد، از نظر بن‌سلمان، حتی معارضان وی از میان فرزندان «عبدالعزیز» موسس آل‌سعود هیچ‌گونه مصونیتی ندارند.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که عبدالعزیز بن‌فهد، سه‌شنبه گذشته با اعلام اینکه کشور را ترک خواهد کرد، نسبت به احتمال ترور خود هشدار داد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *