سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۷:۴۹ قبل از ظهر به وقت تهران

باران در ۱۲ شهرستان خراسان رضوی همچنان می بارد

قائنی پور، رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی: باران از شب گذشته تاکنون در ۱۲ شهرستان این استان در حال باریدن است و طی این مدت بیشترین میزان بارندگی در مشهد با ۱۵ میلی متر بوده است.

پس از مشهد شهرستانهای درگز، کلات و نیشابور با بارندگی بین ۱۱ تا ۱۴ میلی متر بیشترین بارش را داشته اند.

میزان بارندگی در شهرستانهای قوچان، سرخس، سبزوار، چناران، فریمان، جغتای، بردسکن و تایباد زیر ۱۰ میلی متر گزارش شده است.

بارشهای رگباری باران که از عصر دیروز در مناطق مختلف خراسان رضوی شدت گرفته است تا ظهر فردا شنبه همراه با رعد و برق و افزایش شدت وزش باد ادامه خواهد داشت و در مناطق سردسیر به شکل برف و باران رخ خواهد داد.

http://huepic.com/wp-content/uploads/edd/2019/01/%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%A2%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D9%86.jpg

۴۰ مورد آبگرفتگی در سطح شهر

صحراگرد، مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد:طی بارش شب گذشته ضمن جاری شدن روان آب در اکثر معابر سطح شهر به دلیل حجم و شدت بارش ها، بیش از ۴۰ مورد آب گرفتگی درسطح شهر ایجاد شد.

دربعضی موارد ازجمله رسالت ۸۲، میدان امام حسین و راستگرد میدان انقلاب به عدل خمینی، منجر به ایجاد اختلال جدی در تردد خودروها شد.

علت آبگرفتگی در میدان امام حسین فوران منهول آب و فاضلاب، در میدان انقلاب جوابگو نبودن دهانه ورودی کانال زیرپل به سمت عدل خمینی و رسالت ۸۲ نیز نبود کانال و سرریز شدن آب معابر فرعی به این محل می باشد.

طی این مدت بیش از ۴۵ دستگاه تانکر سازمان و بخش خصوصی و حدود هزار نفر نیروی کارگری مشغول فعالیت بوده اند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *