پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۰ بعد از ظهر به وقت تهران

ایوانکا ترامپ محاکمه می شود

شرکت ایتالیایی Aquazzura مدعی شده است که ایوانکا ترامپ، دختر رئیس جمهور امریکا از محصول شرکتی این شرکت کپی برداری کرده است.

یک قاضی زن آمریکایی، از ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهوری امریکا و مشاور نزدیک وی، خواست برای پاسخ گویی به شکایت شرکت ایتالیایی اکوازورا در دادگاه حاضر شود.

به گزارش العالم به نقل از  فرانس پرس، کاترین فورست قاضی دادگاه  نیویورک روز جمعه با صدور حکمی، درخواست دونالد ترامپ مبنی بر لزوم معاف کردن دخترش از حضور در دادگاه را که به بهانۀمشغلۀ زیاد او به عنوان مشاور کاخ سفید مطرح شده بود، رد کرد.

این قاضی در حکم سه صفحه ای خود نوشت علیرغم محدودیت زمانی که خانم ترامپ با آن روبرو هستند وی در این پرونده نقش دارد و باید شخصا  در دادگاه حضور پیدا کند.

وی افزود: فقط دو ساعت زمان لازم است و ایوانکا باید تا اکتبر آینده در دادگاه واشنگتن حاضر شود.

شرکت تجاری اکوازورا، به خاطر تقلب کامل برند تجاری ایوانکا ترامپ  از یکی از مشهورترین صندل هایش به نام “وایلد تینگ” از وی شکایت کرد. این شکایت به اتهام تقلب و رقابت ناسالم ایوانکا و شریکش مارک فیشر مطرح است.
در این شکایت آمده که صندل هیتی تولید ایوانکا حتی در جزئیات و رنگ  نیز از وایلد تینگ کپی برداری کرده است . این شرکت ایتالیایی خواهان ممنوعیت فروش و پخش صندل های “هتی ” شد.

 

www.dustaan.com-ایوانکا ترامپ محاکمه می شود

 

شکایتی که در ژوئن ۲۰۱۶ به دادگاه فدرال منهتن ارائه شد حاکی است  این اولین بار نیست که متهمان از اکوازورا تقلب می کنند.
شرکت تولید کفش های برند ایتالیایی که سال ۲۰۱۱ در فلورانس تاسیس شده، پیش از این نیز از تقلب در دو مدل دیگر شکایت  کرده بود که ایوانکا پس از آن ، فروش یکی از آنها را متوقف کرد.

شرکت ایتالیایی مدعی شده است که این نخستین بار نیست که مشاور رئیس جمهور ایالات متحده در رابطه با تولید کفش اقدام به “تقلب می‌کند”.
به گفته سخنگوی”آکوازورا”، در تابستان گذشته نیز طرح یک مدل مشهور کفش این شرکت توسط طراحان ترامپ کپی‌‌برداری شده بود. در ماه اوت ۲۰۱۶ “آکوازورا” به دادگاه شکایت کرد اما موفق نشد، زیرا دختر رئیس جمهوری آمریکا کفش‌های کپی‌برداری‌شده را از بازار جمع‌آوری کرد..

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *