سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۹:۵۸ قبل از ظهر به وقت تهران

این زن می تواند زمان مرگ افراد را پیش بینی کند! +تصاویر

یک زن استرالیایی مدعی است که با بو کشیدن افراد، توانایی تشخیص زمان مرگ آنها را دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ،  زنی ۲۴ ساله به نام”Ari Kala”اهل استرالیا با ادعای عجیب خود سر و صدای بسیاری در رسانه ها به پا کرده است. به گفته وی، تشخیص زمان مرگ افراد تنها با آنالیز بویی که از بدن آنها به مشام می رسد برایش ممکن و کاری بسیار راحت است.

“Ari Kala” می گوید: زمانی که تنها ۱۷ سال داشتم به دیدار عمویم رفتم که در بستر بیماری بود، یک شب قبل از مرگش بویی عجیب در خانه حس کردم، رایحه ناخوشایندی که تصویر یک جسد را در ذهنم تداعی می کرد اما او هنوز نمرده بود و عجیب تر آنکه هیچ یک از اعضای خانواده جز من متوجه آن رایحه نا مطبوع نبودند. یک روز بعد که او جان خود را از دست داد،به قدرت عجیب خود پی بردم.

زن استرالیایی معتقد است بویی که حس می کند به نوعی فرکانس مرگ بوده و اینگونه به وی انتقال پیدا می کند اما عموی “Ari Kala” تنها موردی نبود که برایش پیش آمد و پس از آن نیز مرگ های بسیار دیگری را پیش بینی کرد. در نهایت نکته ای که این زن یادآور شد بی فایده بودن این توانایی است زیرا با وجود آگاهی از زمان مرگ افراد هیچ کمکی نمی توان به آنها کرد و هیچ چیز قادر به جلوگیری از این تقدیر نیست.

 

اخبار,اخبارگوناگون, زنی با قدرت ماورائی که مرگ را بو می‌کشد

قدرت او از نظر خودش ترسناک و بی ثمر است و اعتقاد دارد که گفتن این خبر به افراد در حیطه اختیارات او نبوده ضمن اینکه هیچ وظیفه ای در قبال آن ندارد، به عبارتی دیگر نمی خواهد در سرنوشت آنها دخالت کند از این رو تصمیم گرفت بیش از این روی توانایی عجیبش تمرکز نکند  و به جای آن  طرز استفاده از قدرت ذهن را به زنان دیگر بیاموزد.

نکته عجیب دیگری که این زن درباره آن توضیح داد به دوران کودکی وی باز می گشت ،زمانی که قادر بود احساسات مردم را ذهن خوانی کند یا چیزهایی عجیب راجع به آنها در خواب ببیند اما چون از قضاوت شدن توسط مردم می ترسید این کار را هم برای همیشه فراموش کرد.

اخبار,اخبارگوناگون, زنی با قدرت ماورائی که مرگ را بو می‌کشد

اخبار,اخبارگوناگون, زنی با قدرت ماورائی که مرگ را بو می‌کشد

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *