شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ قبل از ظهر به وقت تهران

این زن موطلایی را می شناسید ؟ / او مقابل بانک ها کمین می کند+ عکس

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد :روز ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری زنی با مراجعه به کلانتری ۱۷۰ کهریزک به مأموران گفت که مبلغ ۴ میلیون تومان از حساب بانکی اش برداشت شده است.

این زن در اظهاراتش به مأموران گفت : “ساعت ۱۸ برای انجام عملیات انتقال پول به دستگاه عابربانک در شعبه ی بانک کهریزک مراجعه کرده اما به علت نداشتن سوادکافی از خانمی میانسال که نزدیک من ایستاده بود درخواست کمک کردم و از وی خواستم تا عملیات انتقال پول را برایم انجام دهد ؛ به همین علت ، کارت و رمز ورود به حساب را به این خانم داده اما لحظه ای بعد وی مدعی شد که کارت عابربانک بنده توسط دستگاه خورده شده و برای گرفتن آن باید فردا به شعبه بانک مراجعه کنم ؛

وی افزود: با این تصور که حرف های زن میانسال درست استبه خانه بازگشتم اما در حدود یک ساعت پس از این ماجرا بود که با مشاهده چندین پیامک متعلق به بانک متوجه ی برداشت مبلغ ۴ میلیون تومان از حساب خود شدم “.

با توجه به شیوه و شگرد سرقت ، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران با بررسی تراکنش مالی حساب مالباخته موفق به شناسایی چند مرکز خرید در منطقه باقرآباد ورامین شدند و در بررسی تصاویر بدست آمده از این مراکز خرید ، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند که همان خانم میانسالِ مقابل دستگاه خودپرداز بانکی اقدام به برداشت غیرقانونی از حساب مالباخته کرده است .

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر بدون پوشش متعلق به این خانم تحت تعقیب پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران اعلام کرد : در ادامه رسیدگی به پرونده ، هماهنگی لازم با مقام محترم قضایی شعبه ۱۰۲ دادگاه عمومی و انقلاب کهریزک برای انتشار بدون پوشش تصویر متهم انجام شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر این خانم شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص هویت ، محل تردد یا مخفیگاه این شخص را از طریق شماره تماس ۷۳۹۴۸۲۷۸ در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند .

هشدار پلیسی :

ارائه کارت عابربانک به افراد ناشناس و غریبه جهت انجام امور بانکی ، چراغ سبز صاحبان حساب به سارقین جهت برداشت غیرقانونی پول از حساب افراد است .

انجام هرگونه تراکنش مالی توسط افراد بی سواد می بایست از طریق افراد آشنا و قابل اطمینان و یا توسط شعبات بانکی انجام شود./رکنا

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *