پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۵ بعد از ظهر به وقت تهران

این رفتارها موجب می شود تا جنس مخالف از شما دور شود!

برخی از رفتارها وجود دارد که باعث می شود از جذابیت و محبوبیت تان کم شود. در ادامه با این رفتارها آشنا می شوید!

http://takamoleman.com/wp-content/uploads/2017/12/%D8%AF%D8%B9%D9%88%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%D9%88%D8%AC%DB%8C%D9%86.jpg

چرا بعضی ها دیگران را به خود جذب می کنند اما بعضی ها همیشه تنها هستند؟ چیزی که باید بدانید این است که فقط لباس و ظاهر نیست که دیگران را به شما جذب می کند بلکه رفتار و ویژگی های شخصیتی هم اهمیت زیادی دارند. بعضی رفتارها باعث می شوند دیگران از ما دور شوند از جمله رفتارهای زیر:

 

ادبیات

وقتی برای اولین بار در حال آشنایی با شخصی هستید باید مراقب کلماتی که به زبان می آورید باشید. ۹۶ درصد زنان دوست ندارند با شخصی که در نوشته هایش اشتباهات گرامری و نگارشی دارد چت کنند. مردم بیشتر به لهجه و بیان درست کلمات توجه می کنند تا به اضافه وزن و مسائل ظاهری.

کم خوابی

قبل از هر قرار ملاقات مهمی که دارید حتما باید استراحت کامل داشته باشید زیرا کسی که کم خوابی دارد از نظر مردم جذابیت کمتری دارد.کم خوابی ما را عصبی و اخمو می کند و مردم کسی که وضعیت سلامتی مناسبی ندارد را دوست ندارند. به گفته روانشناسان اگر می خواهید شخصی را از خودتان دور کنید فقط کافی است چند شب کم خوابی بکشید.

استرس

در شرایط پر استرس غدد فوق کلیوی هورمون های کورتیزول، آدرنالین و پرولاکتین در زنان آزاد می کند. وقتی سطح هورمون کورتیزول بالا باشد حتی کسانی که دوستتان دارند هم دلشان نمی خواهد شما را ببینند.

نداشتن تفریح و سرگرمی

برای جذب دیگران نیاز نیست حتما زیبا باشید. تحقیقات نشان داده است کسانی که خلاق هستند به اندازه کسانی که زیبا هستند جذابیت دارند.
مردها زنانی را دوست دارند که به ورزش، رقص، سفر و هنر علاقه دارند.
زنان هم مردانی را دوست دارند که به سفر و ورزش علاقه دارند و هنگام تماشای تلویزیون خوابشان نمیبرد.

سلامت دندان ها

دندان های ناسالم و بهداشت دهان نقش مهمی در جذابیت شما دارد. حتی اگر تمام ویژگی های یک فرد جذاب را داشته باشید باز هم دندان های ناسالم و نداشتن بهداشت دهان ممکن است دیگران را از شما دور کند.

رفتارهای ناشایست

اگر آداب غذا خوردن بلد نباشید شانس دوباره ای برای ملاقات آن شخص نخواهید داشت. با صدا غذا خوردن برای مردم رفتاری مشمئزکننده است. جواب دادن تلفن و خوردن از بشقاب طرف مقابل هم رفتار پسندیده ای نیست.

اعتماد به نفس

زن ها جذب مردهای با اعتماد به نفس می شوند. یک مرد خشن و جدی بیشتراز یک مرد خنده رو برای زن ها جذابیت دارد. اما برعکس از نظر مردها زنی که بیش از حد اعتماد به نفس داشته باشد پرافاده است و جذابیت ندارد. برای آن ها زنی که لبخند به لب داشته باشد جذابیت بیشتری دارد.

 

منبع : bedunim.ir

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *