پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۵ بعد از ظهر به وقت تهران

اینجا محل نگهداری شیطان پارس آباد است +تصاویر

محاکمه شیطان پارس آباد صبح امروز در دادگاه کیفری استان اردبیل برگزار می شود. عکس هایی که می بینیدمحل نگهداری از قاتل آتنا اصلانی است وی صبح زود خود را جهت محاکمه آماده کرده است.

رکنا: صبح  امروز دادگاه شیطان Evil پارس آباد، قاتل آتنا اصلانی به صورت غیرعلنی و در شعبه یکم دادگاه کیفری اردبیل به ریاست قاضی  حسینیان برگزار خواهد شد.
این در حالی است که تصاویری از محل زندگی شیطان پارس آباد و انتقال وی برای برگزاری جلسه محاکمه آماده شده منتشر شده است.قاتل آتنا اصلانی دختربچه ۷ ساله اهل پارس آباد مغان که توسط مردی ۴۰ ساله ای است که امروز محاکمه می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی قاصدی رئیس کل دادگستری استان اردبیل هفته گذشته اعلام کرد که متهم این پرونده در دادگاه کیفری محاکمه می شود.

 اینجا محل نگهداری شیطان پارس آباد است

به گزارش پرونده، ۲۸ خرداد امسال بود که خبر گم شدن دختربچه ۷ ساله ای به نام آتنا در میان مردم شهرستان پارس آباد اردبیل پیچید.

هیچ‌کس نمی‌دانست چه اتفاقی برای دختربچه رخ داده و او کجاست اما با گذشت زمان، وقتی هیچ ردی از وی به‌دست نیامد فرضیه اینکه او قربانی سرقتش ده باشد، قوت گرفت؛ زیرا آتنا آن روز ۶ النگو، انگشتر و گوشواره همراه خود داشت و احتمال می‌رفت که قربانی دزدان طلا شده باشد. درحالی‌که خبر گم شدن دختربچه در شهر پیچیده و همه را نگران کرده بود، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند. در محلی که پدر آتنا دستفروشی می‌کرد، چند مغازه و بانک وجود داشت که مجهز به دوربین‌های مداربسته بودند. مأموران به بازبینی فیلم‌های ضبط‌شده توسط این دوربین‌ها پرداختند و  مرد رنگرز به‌ عنوان نخستین مظنون پرونده تحت بازجویی قرار گرفت اما مدعی شد که آن روز دختربچه را ندیده و او اصلا به مغازه‌اش نیامده است.

مرد رنگرز مدعی بود که از سرنوشت آتنا بی‌خبر است. حال آنکه بررسی‌های پلیس نشان می‌داد که او ۵ سابقه کیفری ازجمله کودک‌ربایی، تجاوز  به‌عنف و اعمال منافی عفت داشته است.۵ روز از ناپدیدشدن دختربچه خردسال گذشته بود که بازپرس پرونده دستور بازداشت مرد رنگرز را صادر کرد و او برای بازجویی به اداره آگاهی منتقل شد.

عصر دوشنبه ۱۹ تیر امسال، خانواده قاتل سرنخ‌هایی از دختربچه گمشده را داخل پارکینگ پیدا کردند.

در نهایت پس از تکمیل تحقیقات، این پرونده به ططور ویژه و خارج از نوبت در دست رسیدگی دادسرا قرار گرفت و هفتم مرداد بود که مقامات قضایی استان از صدور کیفرخواست قاتل آتنا خبر دادند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *