پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۱ بعد از ظهر به وقت تهران

اینترنت با سرعت ۲۰ مگابیت برای خانوارها فراهم می شود

اینترنت با سرعت ۲۰ مگابیت برای ۸۰ درصد خانوارها فراهم می شود.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی: اینترنت با سرعت ۲۰ مگابیت برای ۸۰ درصد خانوارها تا پایان برنامه ششم فراهم می شود.

به گزارش ایسنا، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به تکلیف برنامه ششم در ۲٫۵ برابرشدن بازارICT گفت: برای این منظور اگرچه نمی‌توان صرفا بر حوزه سرویس های سیار اتکا کرد، اما پتانسیلی در حوزه دسترسی و زیرساخت‌های ثابت در بخش وجود دارد که باید از آن استفاده شود.

حسین فلاح جوشقانی امروز در مراسم معارفه قائم مقام رگولاتوری با اشاره به اینکه اقتصاد دیجیتالی یکی از موضوعات مهم حوزه ICT است، گفت: اقتصاد دیجیتال که آینده حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را شکل می‌دهد، فناوریهای جدید و پیامدهای اقتصادی و اجتماعی متفاوتی را رقم می‌زند و یکی از نهادهایی که مطابق با وظیفه ذاتی با این تغییرات مواجه می‌شود، رگولاتوری است.

وی افزود: متناسب با این تغییرات، رگولاتوری نیز باید در روشها و خط مشی‌های پیش رو و تقویت بدنه تخصصی مدیریتی و کارشناسی بازنگری لازم را انجام دهد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تکلیف برنامه ششم در ۲٫۵ برابرشدن بازارICT، اظهار کرد: برای رسیدن به این هدف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی باید بسترهای لازم به ویژه در حوزه سرویسهای ثابت را فراهم کند.

بنابر این گزارش، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حکمی مسعود همدانلو را به عنوان قائم مقام این سازمان در امور هماهنگی منصوب کرد.

http://www.otaghnews.com/files/content/pics/201703/148869277867917935.jpg

اینترنت با سرعت ۲۰ مگابیت برای خانوارها فراهم می شود

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *