پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۰ بعد از ظهر به وقت تهران

اگر گل محمدی نیاید پرسپولیس چه می کند؟!

جدایی برانکو از پرسپولیس پایان یک عصر بود. اما سرخ‌ها به دنبال آغاز یک عصر جدید هستند و به دنبال یک سرمربی باکیفیت می‌گردند. در این میان نام علی دایی و افشین قطبی مطرح شده اما هیچکدام زیاد جدی نیستند چرا که هیئت مدیره باشگاه برای حضور آن‌ها توافق لازم را ندارند. اما گزینه جدی پرسپولیسی‌ها در میان نام‌های ایرانی، یحیی گل‌محمدی بود که ظاهرا قرار نیست به تهران سفر کند.

یحیی نمی‌خواهد ریسک حضور در پرسپولیس پسا برانکو را داشته باشد و حضورش در پدیده هم تقریبا قطعی است. اگرچه مدیران پرسپولیس به دنبال همکاری با او بودند اما به نظر می‌رسد نام گل‌محمدی حالا فقط برای وقت خریدن مطرح مانده است.

پرسپولیس دو گزینه تقریبا جدی دارد؛ ایگو پانادیچ و زوران مامیچ. پانادیچ به عنوان مربی در فوتبال ایران حاضر بوده و حالا ممکن است هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرد. اما جدی گزینه جدی‌تری است. او مورد علاقه هواداران پرسپولیس هم هست و بعید نیست با پرسپولیسی‌ها به توافق برسد. به خصوص حالا که کریم باقری هم علاقه‌ای به سرمربی در پرسپولیس ندارد.

https://static3.fartakvarzeshi.com/thumbnail/LsCYXNwFbga1/iT5_i4N6plgNN8soYKuNBEJT3kGzT8JPBnpxyngIxrF9g-b5Pe1VbMKjIcXDRXtc/%DB%8C%D8%AD%DB%8C%DB%8C+%DA%AF%D9%84+%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C.jpg

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *