شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۰ قبل از ظهر به وقت تهران

اکران فیلم سینمایی “قاتل اهلی” در گروه سینماهای آزادی /عکس

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران فیلم سینمایی «قاتل اهلی» در سینماهای آزادی سراسر کشور خبر داد. مسعود کیمیایی کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. 

نتیجه تصویری برای قاتل اهلی

 

غلامرضا فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به وضعیت فروش فیلم‌های محصول جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اکران هفته‌های اخیر اظهار داشت: فیلم “۲۱روز بعد” در مدت اکران خود تا کنون حدود یک میلیارد و ۶۰۰  میلیون تومان فروخته و خروجی خوبی داشته است.

غلامرضا فرجی

وی افزود: “قهرمانان کوچک” از دیگر محصولات جشنواره فیلم کودک اصفهان نیز که در حال حاضر در سرگروه آزادی اکران است، چهارمین هفته خود را سپری می‌کند و از امروز به دلیل پر کردن کف فروش وارد هفته پنجم می‌شود.

سخنگوی شورای صنفی نمایش تصریح کرد: فیلم قهرمانان کوچک در حال حاضر در استان اصفهان پرفروش‌ترین فیلم بوده و سرمایه‌گذاران این فیلم به دلیل توسعه بیمارستان امام حسین(ع) در استان اصفهان نیمی از بهای بلیط را که هر مخاطبی وارد سالن می‌شود تعلق داده‌اند.

وی درباره اکران دیگر فیلم‌های سینمای کودک تا پایان سال بیان کرد: در برنامه آینده‌مان یک فیلم کودک داریم که هنوز تصمیم قطعی درباره آن گرفته نشده که چه زمانی اکران شود که این فیلم با نام  “فیل‌شاه” محصولی از سازندگان فیلم شاهزاده روم که حدود ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرفروشترین فیلم انیمیشن تاریخ سینمای ایران دارد، است.

فرجی گفت: فیلم “قاتل اهلی” به کارگردانی مسعود کیمیایی برنامه‌ آینده سینما آزادی است که بعد از افتادن کف فروش در گروه آزادی اکران می‌شود.

اکران فیلم سینمایی “قاتل اهلی” در گروه سینماهای آزادی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *