چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۶ قبل از ظهر به وقت تهران

اولین کنسرت راک بعد از انقلاب اسلامی +تصاویر

مجله انلاین دوستان :  در کنسرت سال گذشته که اولین کنسرت رسمی کانتری ایران به زبان انگلیسی بود، گروه تندر به خوانندگی و آهنگسازی اردوان انزابی پور و سرپرستی مهدی جاور در چهار سانس برنامه اش را اجرا کرد و در آن، علاوه بر اجرای قطعاتی اورجینال از گروه تندر، قطعاتی ماندگار از دنیای موسیقی راک مانند (hey you ) و (shape of my hurt ) اجرا شد که با تشویق کم سابقه تماشاچیان مواجه شد.
کنسرت گروه از همه لحاظ استانداردهای لازم را داشت و در آن اردوان انزابی پور (خواننده و گیتار)، بیتا صادقی (گیتار)، محمد برزیده (ماندولین – گیتار – کیبورد – هارمونیکا)، امین دشتی نژاد (باس گیتار)، آیدین انزابی پور(درام) و گلبهار سرانجام پور(ویلن) به عنوان اعضای گروه حضور داشتند و حالا این گروه یک بار دیگر روی صحنه می آید تا با تجربه و توان بیشتر علاقمندانش را به سالن اریکه ایرانیان بکشاند.
این کنسرت جمعه دوم خرداد ٩٣ در اریکه ایرانیان در دو سانس ١٨ و ٢١ توسط گروه تندر و با حضور چند خواننده مهمان برگزار می شود و در آن علاوه بر قطعات ساخته اعضای گروه، قطعات معروف کانتری- راک جهان اجرا می شوn.

اولین کنسرت راک بعد از انقلاب اسلامی +تصاویر
اولین کنسرت راک بعد از انقلاب اسلامی +تصاویر

www.dustaan.com-consert-rack1www.dustaan.com-consert-rack0 www.dustaan.com-consert-rack2 www.dustaan.com-consert-rack5 www.dustaan.com-consert-rack4

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *