پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۳ بعد از ظهر به وقت تهران

اولین تصاویر منتشر شده از کیا اسپورتیج جدید ۲۰۱۹ +تصاویر

از دیگر گزینه‌های این خودرو می‌توان به سامانه کنترل کروز هوشمند با کاربرد حرکت- توقف، سامانه تشخیص دهنده خستگی راننده و هشدار به وی، نمایشگرهای جانبی و سامانه‌های کمکی پارک اشاره کرد.

در هفته گذشته جاسوسان و طراحان صنعتی به سراغ اولین نمونه تولید شده از اسپورتیج استتار شده ۲۰۱۹ رفتند و تصاویری از آن را منتشر کردند. اینک پس از چند روز، کیا به شکلی رسمی تصاویر این کراس‌اوور کامپکت ارتقاء یافته را منتشر کرد.

به گزارش عصر ایران، این تصویر نمایی اسپورت از خودرو را  باطراحی خارجی ارتقاء یافته در خط تولید GT نشان می دهد.

اولین تصاویر رسمی از اسپورتیج‌های 2019

شاید بزرگترین تغییر در این خودرو استفاده از مه‌شکن‌های LED “آیس- کیوبیک” باشد که در سپر جلوی تغییر شکل‌یافته با دریچه‌های هوای ذورنقه‌ای شکل به بهترین ظهور یافته‌اند . روی طراحی چراغ‌های این قسمت نیز شاهد ۴ مجموعه نورانی کنار هم در زیر شیشه چراغ هستیم.

جلو پنجره ببری شکل در این نسخه ۲۰۱۹ با نمای روبه‌روی خودرو همخوانی بیشتری نشان می‌دهد و با رگه‌های براق ظاهری لوکس‌تر به اسپورتیج‌های ۲۰۱۹ بخشیده است.

اولین تصاویر رسمی از اسپورتیج‌های 2019

اگر از نمای جانبی به خودرو نگاه کنید، متوجه تفاوت در چرخ خودرو در مقایسه با اسلافش خواهید شد. با توجه به تریم‌های مختلف، تمامی اسپورتیج‌های جدید کیا از رینگ‌های آلیاژی ۱۶ تا ۱۹ اینچی بهره می‌برد.

از طرفی در حرکت به سمت نمای عقب، ارتقاهای صورت گرفته کاهش می‌یابند و تغییرات چراغ‌های عقب محتاطانه‌تر به نظر می‌رسند. در این بخش شما شباهت بیشتری بین این خودرو و مدل های قبلی پیدا خواهید کرد و به راحتی می‌توانید شگرد محافظه‌کارانه کره‌ای‌ها را در این فیس‌لیفت ببینید.

با ورود به کابین، با یک فرمان جدید و صفحه آمپر متفاوت یکپارچه در پشت آن مواجه خواهید شد. کیا در این فضا از دو پوشش مشکی و خاکستری برای صندلی و بقیه اجزا بهره برده است. با این وجود در نسخه‌های برتر GT لاین ما شاهد صندلی‌های چرمی نیز هستیم. در صورت تمایل مشتریان صندلی‌های چرمی مشکی با نوارهای متمایز قرمز مزین خواهند شد.

اولین تصاویر رسمی از اسپورتیج‌های 2019

از مهم‌ترین ویژگی‌های این خودروی جدید، استفاده از یک موتور ۲ لیتری اکوداینامیک پلاس “R” است. این موتور توربودیزلی ۴ سیلندر در کنار یک ژنراتور شروع‌کننده هیبریدی ملایم و یک باتری ۴۸ ولتی فعال خواهد شد.

در حال حاضر  موتورهای جدید ۱٫۶ لیتری U3 CRDI  جایگزین مدل‌های قدیمی می‌شوند که پاک‌ترین نسل موتورهای دیزلی کیا تا به امروز هستند و توانایی بین ۱۱۳ تا ۱۳۴ اسب‌بخار دارند. قویترین نسخه این خودرو با قابلیت محرک تمام چرخ، دو کلاچه و با یک سامانه انتقال قدرت ۷ سرعته خودکار ارائه می‌شود. این موتور در اوایل امسال بر روی اپتیماهای جدید در نسخه اروپایی ارائه شد که جایگزین همان مدل ۱٫۷ لیتری است.

از دیگر گزینه‌های این خودرو می‌توان به سامانه کنترل کروز هوشمند با کاربرد حرکت- توقف،  سامانه تشخیص دهنده خستگی راننده و هشدار به وی، نمایشگرهای جانبی و سامانه‌های کمکی پارک اشاره کرد. کیا اسپورتیج ۲۰۱۹ در اروپا با یک سامانه لمسی ۷ اینچی یا یک نمایشگر بدون قاب ۸ اینچی ارائه خواهد شد و ارائه آن در قاره سبز از سه ماهه سوم سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *