پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۷ بعد از ظهر به وقت تهران

اولاند رکورددار کاهش محبوبیت در جهان!

بر اساس نظرسنجی جدید محبوبیت فرانسوا اولاند رئیس جمهوری این کشور در حال فرو ریختن بوده و به یک رکورد تبدیل شده است.

 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,اولاندبر اساس نتایج نظرسنجی «مرکز تحقیقات سیاسی علمی پو» (Cevipof) که در روزنامه فرانسوی لوموند منتشر شد، محبوبیت فرانسوا اولاند رئیس جمهوری این کشور در حال فرو ریختن بوده و به یک رکورد تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، نتایج نظرسنجی نشان می دهد که فقط چهار درصد از پاسخ دهندگان، از عملکرد رئیس جمهوری فعلی فرانسه راضی هستند.

از زمان راه اندازی نظرسنجی انتخاباتی مرکز تحقیقات سیاسی علمی پو، از نوامبر ۲۰۱۵ تاکنون، آمار محبوبیت فرانسوا اولاند در حال کاهش است.

بر اساس این گزارش، از میان ۱۷ هزار و ۴۷ پاسخ دهنده در این نظرسنجی، سه درصد از عملکرد اولاند تاحدودی راضی و فقط یک درصد بسیار راضی هستند.

در گزارش لوموند آمده است که از سال ۱۹۵۸ تاکنون، رئیس جمهوری فعلی فرانسه رکورد کاهش محبوبیت را ثبت و در نوامبر ۲۰۱۳ موسسه نظرسنجی ایپسوس (Ipsos) آماری مبنی بر محبوبیت ۲۰ درصدی فرونسوا اولاند منتشر کرده است.

پیشتر روزنامه فرانسوی لوفیگارو در مقابله ای از کتاب «رئیس جمهور نباید اینگونه سخن بگوید» مشتمل بر ۶۱ مصاحبه ۲ تن از روزنامه نگاران لوموند با فرانسوا اولاند در زمان ریاست جمهوری اش، سخنان اولاند را به خودکشی سیاسی تشبیه کرد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *