شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۳ بعد از ظهر به وقت تهران

انواع هیتر ایستاده فضای باز و کاربرد آن

منظور از هیتر ایستاده فضای باز، سیستم گرمایشی منحصر به فردی است که جهت تامین گرما در فضاهای باز مثل رستوران ها، کافی شاپ، تراس و حیاط کاربرد دارد. این بخاری، امکان برگزاری مهمانی در فضای باز را در فصل های پاییز و زمستان فراهم می کند. با استفاده از بخاری های فضای باز، امکان صرف غذا و نوشیدنی، معاشرت و تفریح خانوادگی و دوستانه، در فضایی گرم به راحتی مهیا می شود.

اگر شما هم در شب های سرد سال برای یک مهمانی خانوادگی دعوت شده باشید، قطعا از گرمای یک هیتر فضای باز بهره مند شده اید. سیستم های گرمایشی مورد نظر علاوه بر ایجاد گرمای مطلوب در ایجاد ظاهری چشمگیر در محیط نقش دارند.

آشنایی با هیتر ایستاده فضای باز و انواع آن از نظر منبع سوخت

یکی از پرسش های خریداران هیتر ایستاده فضای باز، پیرامون انواع این محصول است. همان طور که از نام این محصول مشخص است هیترهای ایستاده جزء محصولاتی هستند که به شکل عمودی بر سطح زمین قرار می گیرند و گرمای مورد نیاز مکان را تامین می کنند.

استفاده از این محصول، مزایایی مانند گرمایش مطلوب، ایمنی بالا، قابلیت انتقال و پوشش گرمایشی مکان های متنوع را به همراه دارد. قیمت هیتر فضای باز تحت تاثیر پارامتر هایی مانند اندازه، میزان انتشار گرما، توان حرارتی، ایمنی و نوسانات بازار ممکن است با تغییراتی مواجه شود.

انواع هیتر ایستاده فضای باز و کاربرد آن

۲ نکته کلیدی مهم در خرید هیتر برای فضای باز

اگر به فکر نصب هیتر فضای باز در محوطه، باغ، بالکن و سایر مکان ها هستید، دو فاکتور کلیدی را باید جدی بگیرید. اولین نکته در موقع خرید هیتر فضای باز، ابعاد است که تفاوت قابل توجهی در میزان انتشار گرما ایجاد می کند.

اندازه هیتر باید مطابق با متراژ مکانی باشد که قصد گرم کردن آن را دارید. در صورتی که مکان مورد نظر شما گسترده باشد، می توانید یک یا چند هیتر را براساس توان حرارتی محصول انتخاب کنید. نکته مهم دیگر، قیمت هیتر فضای باز است که با توجه به اندازه، برند، امکانات، توان حرارتی و منبع سوخت محصول، ممکن است متفاوت باشد. هیترهای فضای باز در انواع طرح ها، رنگ ها و امکانات متفاوت ارائه می شوند که باید در هنگام خرید به آن دقت کنید.

کدام سبک از هیتر فضای باز را انتخاب کنم؟

هیتر فضای باز با منابع سوخت متفاوت( برق، گاز و مادون قرمز) کار می‌کند و در سبک های مختلف، قابل حمل، دیواری و رومیزی ارائه می شوند.

قابل حمل: هیترهای قابل حمل عمدتا دارای ویژگی هایی مانند وزن پایین، قیمت کم و راحتی در جابجایی هستند. این محصول را می توانید در هر قسمتی از فضای باز قرار دهید و از گرما مطلوب آن لذت ببرید.

دیواری: هیترهای فضای باز دیواری اغلب گزینه ای ایمن برای تامین گرمای محیط هستند. این بخاری به دلیل اینکه به دیوار نصب می شوند، گرما را در تمام محیط به صورت یکنواخت منتشر می کند و ایمنی بالاتری نیز دارد.

رومیزی: هیترهای رومیزی نسبت به نوع قابل حمل، دارای قدرت کمتری هستند، با این حال آنها هنوز هم گزینه ای مناسب برای خرید هستند و گرما را به خوبی به افرادی که دور میز نشسته اند، انتقال می دهند.

هیترهای ایستاده فضای باز گازی

هیتر ایستاده فضای باز گازی جزء محبوب ترین سیستم های گرمایشی است که از منبع سوخت گاز برای تامین گرمای محیط استفاده می کند. جالب است بدانید هیترهای گازی قادرند فضاهای بزرگی مانند تراس، حیاط، رستوران، باغ و مکان های عمومی را به خوبی گرم کنند.

میزان گرمایی که هیتر ایستاده تولید می کند به نوع، برند، توان گرمایشی و شرایط محیط بستگی دارد. هیترهای گازی معمولا ۸۵ درصد از گرمایی که تولید می کنند را در فضا منتشر می کنند. از فواید بکارگیری هیترهای ایستاده فضای باز گازی، می توان به ایجاد گرمای فوری و قوی، طراحی مقاوم، بهینه سازی مصرف انرژی و استفاده آسان اشاره کرد.

هیتر ایستاده فضای باز برقی

هیتر ایستاده فضای باز برقی یکی دیگر از انواع سیستم های گرمایشی در فضا است که از نیروی برق برای ایجاد گرما استفاده می کند. مصرف برق این بخاری ایستاده بستگی به توان آن دارد و هرچه توان بالاتر باشد، میزان مصرف برق آن نیز بیشتر خواهد بود.

پیش از خرید محصول بهتر است از مشخصات فنی محصول و میزان مصرف برق آن اطلاع پیدا کنید. هیتر برقی نیز قابلیت استفاده برای مکان های باز متنوع  و گسترده را دارد. از مهمترین مزایای استفاده از این محصول می توان به کارکرد آسان، قابلیت تنظیم دما و طراحی مقاوم اشاره کرد.

انواع هیتر ایستاده فضای باز و کاربرد آن

هیتر ایستاده فضای باز مادون قرمز

هیتر ایستاده فضای باز مادون قرمز یکی دیگر از دستگاه های گرمایشی بی همتا است که به وسیله امواج مادون قرمز، اجسام، افراد و محیط را گرم می کند. از مزایای بکارگیری این هیتر، می توان به گرمای مستقیم اشاره کرد که باعث می شود، اشخاص حاضر در نزدیک هیتر به سرعت گرم شوند. از دیگر مزایای بکارگیری این نمونه از هیترهای فضای باز می توان به عملکرد سریع، مراقبت آسان، بی صدا بودن و استفاده موثر از انرژی را بیان کرد.

کاربرد هیتر ایستاده فضای باز

هیتر ایستاده فضای باز در مکان های متنوعی بکار گرفته می شود که در این بخش تصمیم داریم، رایج ترین مکان ها برای استفاده از این محصول را بیان کنیم.

  • تراس ها: یکی از کاربردهای رایج هیترهای ایستاده فضای باز، استفاده در تراس منزل یا ویلا است که اندازه آن با توجه به متراژ پاسیو و توان حرارتی محصول مشخص می شود.
  • حیاط و باغ: از دیگر مکان های پر استفاده هیترهای فضای باز عمودی، می توان به حیاط و باغ های بزرگ و کوچک اشاره کرد.
  • رستوران ها و کافه ها: رستوران ها و کافه ها معمولا از این محصول برای ایجاد فضای مطبوع و راحت برای مهمان ها در فصل های سرد استفاده می کنند.
  • فضاهای پذیرایی: در مراسم، جشن ها و همچنین فضاهای پذیرایی مثل تالارها نیز از هیترها برای تامین گرمای محیط بهره می برند.
  • مکان های عمومی: از این محصول در پارک ها، فضاهای تفریحی و مراکز خرید برای تامین گرمایش محیط به کرات استفاده می شود.

 

معرفی یک فروشگاه برای خرید هیتر ایستاده فضای باز

درست است که خرید ایستاده فضای باز برای گرمایش محیط بی نظیر است اما همه فروشندگان محصول درجه یک با قیمت مناسب تحویل مشتری نمی دهند. فروشگاه سرمابان جزء فروشنده های با تجربه در زمینه انواع سیستم گرمایشی مانند بخاری گازی رو میزی، هرمی، سقفی، هیتر تابشی قارچی و ایستاده است که محصولات خود را باگارانتی طلایی یک ساله عرضه میکند. در صورت تمایل به خرید این محصول می توانید با مشاوران ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

هیتر ایستاده فضای باز یکی از نیازهای اصلی برای تامین گرما در محیط های عمومی، تجاری و تفریحی است که در انواع مختلف در بازار موجود است. از انواع بخاری های ایستاده بر اساس منبع سوخت می توان به گازی، برقی و مادون قرمز اشاره کرد.  از این بخاری های بی نظیر می توان در مکان هایی مانند تراس، حیاط، باغ، رستوران، فضاهای پذیرایی و مکان های عمومی استفاده کنید. در صورت تمایل به خرید سیستم های سرمایشی و گرمایشی بی نظیر می توانید با کارشناسان سرمابان ارتباط برقرار کنید و پس از مشاوره رایگان  محصولی مطابق با متراژ مکان مورد نظرتان خرید کنید.

 

 

 

برچسب ها : هیتر فضای باز,بخاری فضای باز,هیتر قارچی,بخاری قارچی,هیتر چتری,بخاری چتری

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *