شنبه , ۲۹ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۵ قبل از ظهر به وقت تهران

انهدام یک گروهک انتحاری در روز برفی تهران

در راستای مشکلات پیش آمده در روهای برفی و بارانی در شهر تهران

فرزین پورمحبی در خبرآنلاین نوشت: چند وقت پیش به پیشنهاد یکی از دوستان مجازیم که کارمند امور بایگانی سازمان موساد بود تصمیم گرفتم یک گروهک تروریستی نقلی راه بندازم. به همین منظور، اول رفتم سفارت انگلیس و مجوزشو گرفتم. بعد هم شروع کردم به عضو گیری و اجاره یک خونه تیمی اکازیون و خرید چند بمب و تفنگ و البته تعدادی هم جلیقه انتحاری قشنگ.

خوشبختانه تک تک اعضای گروهم از برو بچه های خفن و با معرفت بودند و اونقدر مرام داشتند و کله خر بودند که بخاطر عقاید من، خودشون رو با کمال میل منفجر کنند!

چند روزی از تشکیل تشکیلاتمون نگذشته بود که از طرف کارشناسان زبده موساد طرح و نقشه ای کاملا حساب شده و دقیق برام ارسال شد تا بعنوان اولین ماموریت، خودی نشون بدیم. تاریخ عملیات هم دوشنبه اول آذرماه ۹۵ ساعت ۱۰ صبح تعیین شده بود. من بلافاصله اعضای گروه رو جمع کردم و توصیه ها و دستورات لازم رو بهشون دادم. قرار بود اونها به چهار نقطه کلیدی و حساس شهر تهران برند و راس ساعت معینی خودشون رو منفجر کنند.

همه چیز به خوبی و خوشی پیش می رفت که دقیقا همون ساعت یه نم بارون و یه چیکه برف به تهرون زد و همه کاسه کوزه های ما رو و ایضا یکی از پیچیده ترین طرح های عملیات تروریستی جهان رو به شرح ذیل بهم زد!

– یکی از اعضای گروهم افتاد توی جوب خیابون و سیل اونو برد!! تا همین ساعت هم با تلاش های ماموران زحمتکش شهرداری و آتش نشانی، این عضو موثرم که اتفاقا قهرمان رشته «پارکور» جهان هم بود پیدا نشده که نشده!

– نفر دوم بخاطر نپاشیدن نمک و شن به موقع در سطح خیابونها از سوی ستاد بحران شهرداری ماشینش لیز خورد و زد به یه موتوری که تا حالا درگیر کارهای کروکی و جرثقیل و بیمه و بیمارستان و گرفتن خلافی و پرداخت جریمه و عوارض نوسازی و فاضلاب شهرداریه!

– نفر سوم هم بخاطر اتصالی چند دکل برق و قطع چراغ های راهنمایی و پر شدن سطح خیابونها و تونل ها از آب، خودش پشت ترافیک مونده و موبایلش هم بخاطر اختلال در خطوط مخابراتی و اینترنتی هنوز که هنوزه no response to paging شده!

– نفر چهارم هم که خیر سرش می خواسته زرنگی بکنه و مثلا از مترو بره تا سر وقت به موقعیت تعیین شده برسه در اثر اتصال برق فشار قوی خطوط مترو در جا خشک شده و بعد از شناسایی شدنش توسط سربازان گمنام به شکل تاکسیدرمی به موزه عبرت منتقل شده!

خود من هم الان دارم از هتل اوین این چیزها رو براتون می نویسم…

حالا بازم بگید چرا شهرداری داره رابراه املاک نجومی پخش می کنه … قربون اون شکل ماهتون، نقشی که این عزیزان زحمتکش در کشف و خنثی سازی فعالیت های جاسوسی و تروریستی و امنیت ملی (اونهم به شکل گازانبری) دارند عمرا اگه CIA , MI6 داشته باشند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *