پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۵ بعد از ظهر به وقت تهران

انفجار یک بمب دست ساز در آبدانان ایلام

سرهنگ”کرم رضا نصرالهی”فرمانده سپاه شهرستان آبدانان  با اشاره به وقوع انفجار دیشب در این شهر گفت:انفجار دیشب در منطقه ای غیر مسکونی و در حوالی ساعت ۲۳ رخ داد.

انفجار بمب صوتی دست ساز در آبدانان ایلام

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان گفت:براساس جمع بندی صورت گرفته،این انفجار بر اثر پرتاب ترقه دست ساز در حجم بالا بوده و تلاش ها برای شناسایی عامل یا عوامل این رخداد در دست بررسی می باشد.

سرهنگ”کرم رضا نصرالهی”فرمانده سپاه شهرستان آبدانان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاسی ایلام بیدار با اشاره به وقوع انفجار دیشب در این شهر گفت:انفجار دیشب در منطقه ای غیر مسکونی و در حوالی ساعت ۲۳ رخ داد.

وی افزود:به محض وقوع این انفجار نیروهای امنیتی و انتظامی در محل حادثه حضور پیدا کرده و تحقیقات مقدماتی را به عمل آوردند.

فرمانده سپاه ناحیه آبدانان تاکید کرد:براساس جمع بندی صورت گرفته،این انفجار بر اثر پرتاب ترقه دست ساز در حجم بالا بوده و تلاش ها برای شناسایی عامل یا عوامل این رخداد در دست بررسی می باشد.

وی گفت:این انفجار هیچ گونه خساراتی را در پی نداشته و فقط صدای مهیب آن موجب ترس و نگرانی مناطق مسکونی نزدیک به محل حادثه را در پی داشته است.

نصرالهی تصریح کرد:الحمد الله امنیت کاملی بر حوزه شهرستان آبدانان حکم فرما می باشد و تلاش تمامی نیروهای نظامی ،انتظامی و امنیتی برای حفظ این امنیت و آرامش مردم قابل تحسین می باشد.

لازم به ذکر است که شامگاه جمعه در پی شنیده شدن صدای انفجار مهیب در منطقه «سراب» آبدانان، شهروندان سراسیمه از منازل خود خارج شدند.

به گفته اهالی منطقه سراب آبدانان، این انفجار به قدری مهیب بود که باعث لرزش منازل مسکونی آنها شده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *