پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۷ بعد از ظهر به وقت تهران

انفجار نوجوان داعشی همه خانواده اش را به کشتن داد!

نوجوان داعشی که در حال پوشیدن جلیقه انتحاری بود, به ناگاه منفجر شده و تمامی اعضای خانواده اش در جا جان باختند.

  اخباربین الملل,خبرهای  بین الملل, انفجار نوجوان داعشی

منابع محلی استان نینوا روز چهارشنبه اعلام کردند یک نوجوان عضو گروه تروریستی داعش هر شش تن اعضای خانواده اش را هنگامی به کشتن داد که در حال پوشیدن کمربند انفجاری در منزل بود.

به گزارش السومریه نیوز، این نوجوان عضو تشکیلات داعشی موسوم به گردان «فتیان الخلافه» با کمربند انفجاری به منزل خود در محله الوحده واقع در شرق موصل وارد شد و در حال پوشیدن آن بود که کمربند منفجر و به کشته شدن شش عضو خانواده اش از جمله سه کودک منجر شد.

 

منابع آگاه در موصل اعلام کرده اند گروه تروریستی داعش به استفاده از کودکان و نوجوانان در عملیات انتحاری در تقلایی برای حفظ مناطق تحت سیطره و ایجاد وحشت متوسل شده است.

به دنبال آغاز مرحله سوم عملیات موصل و جابجایی گروه های جدیدی از اهالی منطقه برای درامان ماندن از جنایات داعش و جلوگیری از بکارگیری آنان به عنوان سپر انسانی، تعداد آوارگان ناشی از این عملیات از مرز ۵۰ هزار نفر گذشته است.

 

در جدیدترین تحولات میدانی نبرد، فرودگاه تلعفر در غرب موصل در استان نینوای عراق روز چهارشنبه بطور کامل از دست گروه تروریستی تکفیری داعش آزاد شد.

 

منابع آگاه گفتند که نیروهای الحشدالشعبی و دیگر نیروهای امنیتی بویژه پلیس اتحادیه موفق شدند پس از آزادی روستای تل الرمج و تعقیب تروریست های داعش در منطقه، وارد فرودگاه شوند.

 

به گفته منابع امنیتی، در جریان آزادسازی فرودگاه، درگیری های سنگینی رخ داده است که در آن تعدادی از نفرات داعش به هلاکت رسیدند و بقیه از منطقه گریختند.

 

عملیات موصل از ۱۷ اکتبر گذشته از محورهای شرقی، جنوبی، شمالی شروع و در مرحله دوم با ورود الحشدالشعبی ، حمله علیه داعش از محور غربی نیز آغاز شد.

 

نیروهای عراقی، بعد از چند هفته نبرد، به داخل موصل نفوذ کرده و هم اکنون در بخش هایی از این شهر در حال عملیات پاکسازی هستند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *