سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۸ بعد از ظهر به وقت تهران

انفجار سیگار الکترونیکی باعث خرد شدن دندان های مرد جوان شد +عکس

در پی انفجار ناگهانی سیگار الکترونیکی در صورت مرد جوان امریکایی، ۷ دندان وی خرد شده و بخشی از صورتش دچار سوختگی شدید شد.

جام نیـوز: به نوشته نشریه اینترنتی «سلامت لاتین» کشیدن سیگارهای موسوم به الکتریکی مرگبار یا خطرناک نیست اما آنچه که این ابزار را خطرناک می کند، احتمال انفجار باتری آن است.

به گزارش صدای آمریکا، به تازگی، یکی از این سیگارها در صورت یک مرد سی ساله در ایالت آیداهوی آمریکا منفجر و باعث شد که او هفت دندان خود را از دست بدهد و پوست صورتش بسوزد.

 %d8%a7%d9%86%d9%81%d8%ac%d8%a7%d8%b1-%d8%b3%db%8c%da%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%aa%d8%b1%d9%88%d9%86%db%8c%da%a9%db%8c-%d8%a7%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86
او پس از حادثه در صفحه فیسبوک خود به دیگرانی که از این نوع سیگار استفاده می کنند، هشدار داد.سیگار کشیدن یک خطر شناخته شده برای سلامت انسان است. اما پس از اختراع سیگارهای الکتریکی در سال ۲۰۰۳ به نظر می رسد که شمار علاقمندان به این نوع سیگار افزایش یافت و حتی غیرسیگاری ها هم به جمع اضافه شدند.

جایگزین شدن سیگارهای الکتریکی به جای سیگارهای عادی برای بسیاری از سیگاری های در حال ترک، فرشته نجات بود

نام بردن از این نوع سیگار به عنوان “فرشته نجات” در گزارش صدای آمریکا با دیگر خبر این رسانه با سیگار در صفحه فرهنگ و زندگی همسویی ندارد.

این نوع سیگار مخالفان بسیار با دلایل کافی و قانع کننده دارد، گرچه ممکن است زیان های آن کمتر از سیگارهای معمولی به نظر برسد.

آمریکا به عنوان بزرگترین تولیدکننده سیگار در جهان است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *