شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۱ قبل از ظهر به وقت تهران

انتقام ۴۰۰ میلیونی از زوج همسایه

پسر جوان که با زوج همسایه درگیری پیدا کرده بود دست به انتقامگیری عجیبی زد و با همدستی دایی‌اش و سه مرد دیگر، مسلحانه به خانه همسایه هجوم بردند و از آنجا ۴۰۰ میلیون تومان طلا دزدیدند.

انتقام 400 میلیونی از زوج همسایه

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم ، دوازدهم خرداد امسال زن جوانی با حضور در شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه ۳۴‌تهران از حمله مسلحانه پنج مرد به خانه‌اش و تهدید به قتل وی و سرقت ۴۰۰‌‌میلیون تومانی از خانه‌اش خبر داد.
با دستور بازپرس علیرضا بهشتی، پرونده به اداره یکم پلیس آگاهی تهران ارسال شد و شاکی در جریان تحقیقات گفت: با یکی از ساکنان ساختمان مدتی است اختلاف داریم. این اختلاف‌ها یک بار کار ما را به دخالت پلیس کشاند. چند روز قبل در خانه بودم که ناگهان در با کلید باز شد و پنج مرد با نقاب و در حالی که مسلح بودند، وارد خانه شده و با تهدید طلاهایم را که ۴۰۰ میلیون تومان ارزش داشت، سرقت کردند. صدای یکی از دزدان شبیه پسر همسایه‌مان بود و احتمال می‌دهم به خاطر اختلافی که با هم داشتیم ، نقشه سرقت را اجرا کرده باشد.
با این شکایت، پسر همسایه  به عنوان تنها مظنون تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و با تحقیق از خانواده‌اش معلوم شد او خانه را ترک کرده و کسی از او خبری ندارد. متهم تحت تعقیب پلیس قرارگرفت و چند روز پیش در مخفیگاهش بازداشت شد.متهم در تحقیقات اولیه منکر هرگونه نقش داشتن در این سرقت مسلحانه شد اما در ادامه اعتراف کرد و گفت: با زوج همسایه اختلاف و درگیری داشتیم و درصدد بودم هر طورشده از این خانواده انتقام بگیرم. موضوع را با دایی‌ام در میان گذاشتم و او نقشه این دزدی مسلحانه را طراحی کرد. یک روز کلید خانه همسایه‌مان پشت در جامانده بود ، آن را برداشتم  و یدکی آن را ساختم و چند شب بعد با کمک دایی‌ام و دوستانش نقشه را اجرا کردیم. اموال دزدی در اختیار دایی‌‌ام بود و قرار شد طلاها را  بفروشد و سهم هر کدام از ما را بپردازد که من دستگیر شدم.
با اعتراف این متهم، برای او قرار قانونی صادر شد و تحقیقات برای دستگیری چهار همدست فراری‌اش ادامه دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *