پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۷ بعد از ظهر به وقت تهران

انتقام گیری زن حسود از شوهر سابقش!

زن جوانی با تهدید و ارسال پیامهای غیراخلاقی به همسر سابقش دست به انتقام گیری زده و نقشه شومش را عملی کرد!

«خبرجنوب» نوشت: زنی برای انتقام گیری از شوهر سابقش با تهدید و ارسال پیامهای غیراخلاقی به نقشه شوم خود دست یافت.

رسیدگی به این پرونده هنگامی آغاز شد که زن جوانی به دادسرای شیراز رفت و از فردی که از او قصد انتقام جویی داشت، شکایت کرد.

ماموران در تحقیق از زن جوان متوجه شدند که فردی پس از دسترسی به عکسهای شخصی وی به قصد انتقامجویی و اخاذی اقدام به انتشار این عکسها در فضای مجازی و ارسال از طریق واتساپ برای خودش کرده است. با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط در دادسرای شیراز، ماموران پلیس فتا تحقیقاتی را در این باره آغاز کردند. با احضار شاکی برای تحقیقات به مرکز پلیس، وی مدعی شد که در این رابطه به فردی مظنون نیست.

با شنیدن این ادعا جستجوهای ویژه برای یافتن متهم ادامه پیدا کرد تا عاقبت ماموران پلیس فتا سرنخ هایی به دست آورده و با ردیابی‌های پلیسی توانستند به ایمیل ها و پیامهای ارسال شده در واتس‌اپ فرد خاطی دسترسی پیدا کنند، از این رو تحقیقات خود را در این رابطه متمرکز کردند.

در ادامه بار دیگر از شاکی تحقیق شد. وی گفت: نمیدانم چه کسی این کار را انجام داده است. من یکی از عکسهایم را که کاملا با فتوشاپ تغییر کرده و برایم ایمیل شده بود دیدم. مدتی قبل پی بردم که نه تنها آن عکس بلکه عکس‌های دیگری از من در فیس بوک، وایبر و واتساپ منتشر شده و در زیر عکس ها الفاظ رکیکی نوشته شده است. زمانی که عکس‌های خصوصی‌ام را دیدم شوکه شدم تا اینکه ایمیلی به دستم رسید که محتوای آن این بود: «اگر میخواهی عکسهایت در صفحه‌های دیگر منتشر نشود باید به خواسته‌های من توجه کنی!»

با انجام تحقیقات از شاکی ماموران سرنخی به دست نیاوردند از این رو بازپرس پرونده دستور رسیدگی به پرونده را داد و گشت‌های اینترنتی پلیس در فضای مجازی به ردیابی‌های تخصصی دست زدند و توانستند سرنخی از فردی به دست آورند که در پشت این نقشه‌ها قرار داشت.

تیم های اطلاعاتی با دستور بازپرس خروجی‌های رایانه‌ای را تحت نظر قرار دادند و توانستند محل دقیق این زن ۴۰ ساله را در شیراز ردیابی کنند. وقتی پاتوق اینترنتی متهم فضای مجازی در تیررس پلیس فتا قرار گرفت مشخص شد این فرد در منزلش نقشه شوم خود را به مرحله اجرا گذاشته است.

تحقیقات بعدی سرنخ‌های دیگری را در اختیار ماموران قرار داد و مشخص شد که این زن مدت‌ها قبل از همسرش جدا شده و پس از ازدواج وی، برای انتقام گیری دست به این کار زده است. با این سرنخ ماموران این زن را دستگیر کرده و به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم اینترنتی آوردند. وی در بازجویی های اولیه منکر هرگونه بزهی شد اما در بازرسی از کامپیوتر نامبرده با به دست آوردن سرنخ هایی، به ناچار لب به اعتراف گشود و مدعی شد که با انگیزه انتقام گیری دست به این کار زده است.

وی ادامه داد: چند سال قبل از همسرم جدا شدم و پس از ازدواج مجدد وی به قصد انتقام گیری برای همسر او مزاحمت ایجاد کرده و با ارسال پیام های تهدیدآمیز فکر می‌کردم که زندگی او را تباه کرده‌ام.

این زن در تمامی مراحل تحقیقات به بزه ارتکابی اعتراف کرد و هدف از انجام این کار را انتقام گیری بیان کرد. پرونده وی در دادسرای شیراز در حال رسیدگی است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *