جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۳ قبل از ظهر به وقت تهران

انتقامگیری عجیب جوان عاشق پیشه از خانم مهندس

 جوان عاشق‌پیشه وقتی پی برد که خانم مهندس علاقه‌ای برای ازدواج با او ندارد دست به انتقامگیری عجیبی زد. او سه نفر را برای سرقت خودروی دختر جوان اجیر کرد و خودش هم به سرقت ۷۰۰ میلیون تومانی از خانه وی دست زد.

انتقامگیری عجیب جوان عاشق پیشه از خانم مهندس

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، اوایل تیر امسال دختر جوانی که مهندس یک شرکت تجاری بود، با سوارشدن به خودروی مزدایش به سمت خانه‌اش در غرب تهران در حرکت بود که خودروی پژو‌ای که سه سرنشین داشت سد راهش شد.

سرنشینان خودرو که قمه و چاقو به دست داشتند پیاده شده و با حمله به دختر جوان فرصت فرار را از او گرفتند و بعد از زخمی کردن و کتک زدنش وی را در جوی آب انداخته و با سرقت خودروی وی فرار کردند. دختر جوان به‌سختی از جوی آب بیرون آمد و به کمک یک راننده عبوری خود را به اداره پلیس رساند و از سه سارق خشن شکایت کرد.

در ادامه با دستور قریب احمد‌زاده، بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران، پرونده برای تحقیقات تکمیلی در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. جست‌و‌جو ادامه داشت تا این‌که سه هفته بعد خودروی سرقتی بدون سرنشین در حالی که در جنوب تهران رها شده بود کشف شد. وسایل آن سرقت نشده و احتمال می‌رفت ماجرا انتقامگیری باشد نه سرقت.

تحقیقات ادامه داشت تا این‌که یک هفته بعد خانم مهندس دوباره به اداره پلیس آمد و این‌بار شکایت کرد برای دیدن یکی از اقوام به شهرستان رفته و زمانی که بازگشته، متوجه شده قفل در آپارتمان سالم بوده، اما پول، اسناد و مدارک خانه، اطلاعات و مدارک کاری‌اش همراه طلا‌ها و سکه‌هایش که ارزش ۷۰۰ میلیون تومانی داشت به سرقت رفته است. چون قفل خانه شکسته نشده بود احتمال می‌رفت سارقی آشنا دست به این کار زده و این فرضیه قوت گرفت که رابطه‌ای میان سرقت خانه و خودروی وی وجود داشته باشد.

سرانجام رد مردی به نام فرشید که در خرید و فروش خودرو بود به دست آمد و معلوم شد او خواستگار سابق شاکی بوده و چند بار تهدید کرده بلایی سرش می‌آورد. پلیس احتمال می‌داد این مرد در ماجرای سرقت‌ها نقش داشته باشد که به‌عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفت و دو روز پیش بازداشت شد و با اعتراف به جرایمش گفت: در جریان معامله مزدا از سوی خانم مهندس با وی آشنا شدم.

بعد از مدتی دلباخته‌اش شدم و به خواستگاری‌‌اش رفتم که خانواده وی مخالفت کردند و پاسخ منفی دادند و بعد از آن ارتباط‌مان قطع شد و فهمیدم می‌خواهد با فرد دیگری ازدواج کند. نمی‌توانستم او را با مرد دیگری ببینم. به همین خاطر دست به انتقامگیری زدم.
وی افزود: نقشه کشیدم خودرو و اموال خانه‌اش را سرقت کنم و با سند‌سازی اموال را بفروشم تا او ورشکسته و بی‌پول شود، بنابراین با پرداخت پول به سه مرد که یکی از آنها سابقه‌دار بود، خواستم خانم مهندس را تعقیب کرده و او را کتک بزنند و خودروی مزدایش را سرقت کنند که آنها طبق نقشه‌ام عمل کردند و خودرو را دزدیدند.

وقتی فهمیدم شکایت کرده، خودرو را رها کردم. چند روز بعد متوجه شدم او خانه‌اش را ترک کرده است. با کلید یدکی که داشتم، وارد خانه‌اش شده و از آنجا سرقت کردم.
برای متهم قرارقانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی برای دستگیری سه سارقی که او در این ماجرا اجیر کرده بود ادامه دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *