پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۹ بعد از ظهر به وقت تهران

انتقاد همسر مرحوم پورحیدری از سرمربی استقلال

فریده شجاعی همسر مرحوم منصور پورحیدری گفت: از علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال انتظار داشتم بازیکنان در مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم پورحیدری شرکت می‌کردند.

به گزارش تسنیم؛ فریده شجاعی درباره شایعه حضورش در هیئت مدیره استقلال، ناراحتی‌اش از عدم حضور بازیکنان در مراسم چهلم مرحوم منصور پوحیدری و … صحبت‌ کرد.
* صحت دارد که با شما صحبت‌هایی شده تا جانشین مرحوم منصور پورحیدری در هیئت مدیره استقلال شوید؟

کسی پیشنهادی نداده و تنها از گوشه و کنار چیزهایی شنیده‌ام. با توجه به عشقی که منصور به استقلال داشت، هیچ زمان نمی‌توانم جای او را بگیرم، اما چون فوتبالی بوده و استقلالی هستم، هر کاری از دستم بربیاید، در خدمت خواهم بود.

* شنیده می‌شود گلایه‌هایی بابت عدم حضور بازیکنان استقلال در مراسم چهلم پورحیدری داشتید. این موضوع صحت دارد؟

منصوریان زحمت کشید و لطف کرد و به مراسم چهلم آمد، اما مردم مدام از ما سؤال می‌کردند چرا بازیکنان استقلال حضور ندارند و منصورخان را تنها گذاشته‌اند. انتظار داشتم، منصوریان برای بازیکنان برنامه‌ریزی می‌کرد و در نهایت با یک دستگاه اتوبوس آنها را به مراسم چهلم می‌آورد. البته وظیفه سرمربی این کارها نیست، اما چون مردم سؤال می‌کردند، مجبور شده بودیم پاسخ دهیم.

* داستان پول مداحی که باشگاه استقلال از شما دریافت کرد، چه چیزی بود؟

ما برای مراسم منصور از باشگاه استقلال و شخصی به نام آقای مالک درخواست مداح کرده بودیم. نمی‌دانم مداح را از کجا آورده بودند، اما زحمت این کار کشیده شد. همان روز آقای مالک گفتند که پول مداح را باید به حسابش واریز کنیم. ما هم این کار را انجام دادیم، اما شایعاتی مطرح شد که پول به حساب باشگاه رفته است. تصور ما این بود که باشگاه استقلال هزینه مداح را پرداخت خواهد کرد. ما که این همه هزینه کرده بودیم و مبلغ ۷۰۰ هزار تومان پول مداح هم به این هزینه‌ها اضافه شد.

* یعنی باشگاه استقلال هیچ هزینه‌ای را متقبل نشد؟

باشگاه تا روز سوم، همه هزینه‌ها را متقبل شد، اما هزینه شب هفتم، چهلم، سنگ قبر و … را خودمان انجام دادیم. شاید هزینه‌ها کم بوده، اما برای ما خیلی سنگین بود.

* در این مدت کسی از استقلال سراغ شما آمده است؟

در مراسم چهلم آقای افتخاری مدیرعامل باشگاه حضور داشتند، اما پس از آن دیگری خبری از استقلالی‌ها نشد و تنها مانده‌ایم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *