پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۸ بعد از ظهر به وقت تهران

انتقاد شاهزاده خانم سعودی از محمد بن سلمان + عکس

شاهزاده زن سعودی از اقدمات محمدبن سلمان انتقاد کرد و اقدامات او را شتابزده دانست، بسمه بنت سعود بن عبدالعزیز آل سعود شاهزاده زن سعودی معتقد است جامعه عربستان آمادگی لازم برای پذیرایی از اصلاخات شتابزده را ندارد.

مجله دوستان :  شاهزاده «بسمه بنت سعود بن عبدالعزیز آل سعود» عنوان داشت: تغییراتی که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان آن را در کشور محقق می کند به صورت بسیار سریع اتفاق می افتد و ممکن است عربستان از لحاظ اجتماعی آماده پذیرش آن نباشد.

 

www.dustaan.com-انتقاد شاهزاده خانم سعودی از محمد بن سلمان + عکس

وی در ادامه افزود: تمام تصمیمات در این خصوص به صورت فوری اتخاذ شد بدون آنکه قوانین لازم برای آنها به وجود آید. مثلا اعطای مجوز رانندگی به زنان بدون مهیا کردن شرایط برای رانندگی آنها صورت گرفت. اعطای آزادی های بیشتر به زنان بدون شرایط لازم باعث می شود آنها نتوانند از این آزادی ها استفاده کنند.

این شاهزاده سعودی در خصوص بازداشت و نگهداری مسئولان و شاهزادگان سعودی به اتهام فساد مالی در هتل ریتز ریاض گفت: من با اتخاذ راهکارهای پیچیده در قبال تحولات سیاسی و اقتصادی در هیچ کشوری موافق نبوده و به دیپلماسی و اقدامات گام به گام اعتقاد دارم.

وی درباره بحران قطر با کشورهای عربی گفت: من از حوادث به وجود آمده میان قطر و عربستان تعجب نمی کنم چرا که روابط میان این دو در طول تاریخ با بحران هایی همراه بوده است.

انتقاد شاهزاده خانم از محمد بن سلمان

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *