شنبه , ۸ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۴ قبل از ظهر به وقت تهران

انتشار تصاویری تکان‌ دهنده از اعدام نوجوانی ۱۵ ساله توسط داعش

عناصر داعش ۵ نفر را به اتهام جاسوسی اعدام کرده و تصاویر دهشتناک آنرا بر روی پایگاه های اینترنتی قرار دادند.

 ۱۵۶۶ffa0d6c286_OGLJKFPINEMQH
به گزارش خبر گزاری فرانسه، عناصر گروه تروریستی داعش تصاویری را منتشر کردند که از اعدام پنج نفر به اتهام جاسوسی برای دولت عراق خبر می‌دهد. در میان این پنج نفر که در استان انبار واقع در غرب بغداد اعدام شده‌اند یک نوجوان ۱۵ ساله نیز به چشم می‌خورد.

این گروه تروریستی گزارش هایی تصویری از چگونگی انتقام گیری خود از این جاسوسان بر روی پایگاه‌های اینترنتی قرار داد. این گزارش‌ها، تصویر این پنج نفر را قبل و بعد از اعدام نشان می‌دهند.
در میان این پنج نفر یک نوجوان ۱۵ ساله نیز مشاهده می‌شود. طبق گفته اهالی منطقه هیت، این نوجوان که عمرفراحان المحمدی نام دارد، ساکن هیت است.

ارتش عراق چندین روز است انبار را محاصره کرده و در پی به دست آوردن کنترل مجدد این منطقه و عقب راندن داعش است.

بر طبق گزارش‌های تصویری، داعش این پنج نفر را عضو ارتش رافضی معرفی کرده و آنان را به فاش کردن نام عناصر و اطلاعات خود متهم کرده است.

این گروه تروریستی در کنار تصویر این نوجوان ۱۵ ساله که مطابق با مقررات زندانیان داعش، لباس نارنجی به تن کرده است، نوشته: این جریمه کسی است که با عموی رافضی خود در بغداد ارتباط دارد و اطلاعات ما را از هیت به بغداد مخابره می‌کند.

به گفته اهالی هیت، پدر این نوجوان پلیس بوده و دو سال پیش به دست داعشی ها به شهادت رسیده است.

این تصاویر نشان می‌دهد داعش از روش‌های مختلفی برای اعدام قربانیان خود استفاده می‌کند که یکی از آن‌ها به گلوله بستن جمعی است.

مردانی نقاب دار، عمر فراحان را با دست‌های بسته و از پا به درخت آویزان می‌کنند و وی را با شلیک گلوله به سرش شهید می‌کنند.

داعش تاکنون صدها نفر را در مناطق تحت کنترل خود در عراق اعدام کرده است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *