پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۴ بعد از ظهر به وقت تهران

چرا امیر تتلو را به ورزشگاه ازادی راه ندادند؟!

یکی از حاشیه های عجیب بازی استقلال تهران با السد قطر، جلوگیری از ورود امیر تتلو، خواننده سرشناس زیر زمینی به ورزشگاه ازادی بوده است.

به گزارش تماشاگران امروز، امیر تتلو خواننده زیرزمینی به رغم داشتن بلیت وی آی پی بازی استقلال و السد نتوانست این بازی را تماشا کند. او فارغ از همه حواشی زندگی مجازی اش به عنوان یک شهروند از حق رفتن به ورزشگاه برخوردار است. بخصوص اگر بلیت بازی را هم داشته باشد. اما چه کسی او را از حق شهروندی اش محروم کرده است؟ سرهنگ دهقان یکی از فرماندهان میدان در روز بازی استقلال و السد در این باره می گوید:«نیروی انتظامی در این زمینه ممانعتی نداشته . اصلا همکاران من بعید است چهره ها را بشناسند. آنها فقط بازرسی بدنی و کنترل بلیت را انجام می دهند. در بازرسی بدنی هم اگر کسی جرمی نکرده باشد. یعنی مواد ممنوعه ای همراهش نباشد ، مشکلی برای ورود به ورزشگاه ندارد.» نیروی انتظامی ارگانی نبوده که از ورود این خواننده زیرزمینی که یک روز روی ناو جنگی می تواند بخواند و یک روز می گویند حق ورود به ورزشگاه را نداشته ، ممانعت نکرده است. مازیار ناظمی ، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش هم می گوید همکارانش ممانعتی از ورود تتلو نداشتند:«تا جایی که من سئوال پرسیدم، همکارانم ممانعتی در این زمینه نداشتند. البته گزارشی آمده که چنین خبری را شنیدند اما همکاران ما حقوق شهروندی هیچ کسی را زیر پا نگذاشته اند.»

دو ارگان اصلی مسئول در این زمینه می گویند ممانعتی نداشتند و یا خود این خواننده خبرسازی کرده و یا نهادهای دیگری در زمان ورودش ، خواستند که او به ورزشگاه نرود!

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *