چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۸ قبل از ظهر به وقت تهران

امشب؛ نواب‌ صفوی اعدام می‌شود +عکش

سریال معمای شاه امشب، صحنه های اعدام و شهادت شهید نواب صفوی را با بازی حسام نواب صفوی به تصویر خواهد کشید.

امشب صحنه اعدام و شهادت شهید نواب صفوی در سریال «معمای شاه» با بازی حسام نواب صفوی از شبکه یک به روی آنتن می رود.

به گزارش خبرآنلاین، مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» امشب در حالی روی آنتن می‌رود که صحنه مربوط به اعدام شهید نواب صفوی از مبارزان انقلاب اسلامی پخش می‌شود. به همین مناسبت حسام نواب ‌صفوی بازیگر این نقش در صفحه اینستاگرامش پستی را منتشر کرده و در آن از تجربه حضور دراین نقش و تاثیری که از این شخصیت گرفته نوشته.

نواب‌صفوی در اینستاگرامش نوشته:

هوالعزیز ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ ﴿۱﴾ سوگند به قلم و آنچه مى ‏نویسند (۱)

ایفای نقش در قالب شهید نواب صفوی اینقدر مشکل و سخت بود که چند سال از زندگی خود را صرف مطالعه و تمرین های سخت بازیگری قرار دادم.دوقتی جلوی دوربین رفتم اینقدر سکانس‌ها توسط کارگردان ، محمدرضا ورزی درست مهندسی می‌شد که علاقه‌ام به این شخصیت بیشتر شد. بطور حتم اگر امروز نواب صفوی زنده بود دست خیلی از اختلاسگران و مفسدین اقتصادی را با قلم قطع می‌کرد، هنوز هم اهرمی مثل فداییان اسلام را ایران لازم دارد، برای دفاع از استقلال ایران و حقانیت اسلام عزیز.

البته امروز با قلم نه اعدام انقلابی ، بدیهی است امروز قطع دست اختلاسگران و مفسدین اقتصادی به عهده دستگاه قضا است و فداییان اسلام می‌توانستند یار بسیار خوبی برای دستگاه قضا باشند…

بگذریم، اعدام بسیاری از شخصیتهای سینما از جمله عمر مختار را نگاه کردیم. فیلمبرداری صحنه اعدام نواب صفوی یک هفته به طول انجامید از کارگردان تقاضا کردم پلان تیر باران آخرین پلان من در این سریال باشد که اگر چاشنی برعکس عمل کرد و یا تیر واقعی شلیک می‌شد کارم نیمه تمام نماند.

امشب یکشنبه مورخ ١٣٩۵/٠٩/١۴ساعت ٢٢:١۵ محاکمه واین اعدام منحصر به فرد را از شبکه ١ در سریال معمای شاه تماشا کنید.

با تشکر و احترام فراوان – سید حسام نواب صفوی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *