چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۱ قبل از ظهر به وقت تهران

اماری عجیب از تجاوزهای جنسی در بیمارستان های لندن

پلیس لندن طی گزارشی که ارایه کرده است، از افزایش امار تجاوز های جنسی در بیمارستان های لندن به کارمندان زن و همچنین بیماران خبر داده است.

نشریه ایونینگ استاندارد در گزارشی به نقل از منابع رسمی، از افزایش دو برابری سوء استفاده و تعرض های جنسی در بیمارستان های لندن پایتخت انگلیس طی یک سال گذشته خبر داد.

تارنمای ایونینگ استاندارد روز یکشنبه نوشت: پلیس لندن در طول سه سال و نیم گذشته بالغ بر یکهزار گزارش تعرض جنسی در بیمارستان های لندن دریافت کرده است.
ایونینگ استاندارد افزود: این آمار همچنین نشان می دهد که تنها در بازه زمانی ژانویه تا سپتامبر سال جاری ۲۸۱ گزارش به ثبت رسیده است.
ایونینگ استاندارد عنوان کرد: «کریستین ساندرسون» استاد دانشگاه روهمپتون این آمار را تکان دهنده و تاسف بار خوانده است.
این نشریه افزود: در همین حال سخنگوی سازمان خدمات ملی درمانی انگلیس گفت: ما به بیماران اطمینان می دهیم که هر اقدامی را برای حفظ امنیت آنها صورت می دهیم.
روزنامه گاردین پیشتر در گزارشی عنوان کرده بود که که تعرض های جنسی صورت گرفته در بیمارستان های پایتخت از سال ۲۰۱۱ تا سال گذشته میلادی ۵۰ درصد افزایش داشته است.
این روزنامه همچنین ماه گذشته نوشته بود که بالغ بر ۲۳ هزار و ۸۵۱ تعرض جنسی در انگلیس و ولز در سال ۲۰۱۵ – ۲۰۱۶ میلادی به ثبت رسیده؛ این در حالی است که در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۲ میلادی ۱۰ هزار و ۱۶۰ گزارش به ثبت رسیده است.
گاردین همچنین از افزایش بی سابقه تعرض جنسی به کودکان در انگلیس خبر داد و نوشت: در حالی که میزان تعرض جنسی در سال ۲۰۱۱ – ۲۰۱۲ میلادی ۵هزار و ۸۷۸ فقره ثبت شده است اما این رقم در سال ۲۰۱۵-۲۰۶ به ۱۱ هزار و ۹۴۷ فقره رسیده است.
به گزارش منابع انگلیسی، رسیدگی به پرونده تعرض جنسی یکی از طولانی ترین و پیچیده ترین انواع پرونده های حقوقی در این کشور است.
این منابع می گویند که زمان بر بودن رسیدگی به این قبیل پرونده ها سبب می شود که قربانیان تحت فشار روحی قرار گرفته و از پیگیری حقوقی منصرف شوند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *