سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۶ بعد از ظهر به وقت تهران

الناز شاکردوست برای اولین بار در صحنه تئاتر +عکس

الناز شاکردوست از آن دسته از بازیگرانی است که سابقه بازی در صحنه تئاتر را خیلی کم تجربه کرده است، اما او تصمیم دارد در نمایش «گم و گور» که قرار است از ۲۱ آبان ماه در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر اجرا شود به روی صحنه برود.

www.dustaan.com-الناز شاکردوست برای اولین بار در صحنه تئاتر +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «گم و گور» عنوان تازه ترین نمایش امیر مهندسیان است که قرار است از ۲۱ آبان ماه در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود. این نمایش نخستین حضور الناز شاکردوست در یک نمایش محسوب می‌شود و این بازیگر برای اولین بار است که روی صحنه تئاتر خواهد رفت.

پیش از این حضور امیر جعفری در مقام بازیگر در این نمایش قطعی شده بود. تمرین های این گروه نمایشی از مدت ها قبل آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

کاوه ابراهیم، علیرضا زارع پرست، فردین شاه حسینی، سمانه آقا زمانی بازیگران دیگری هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند که با حضور الناز شاکردوست لیست بازیگران این نمایش تکمیل شد.

این نمایش تازه ترین محصول گروه نمایش «شنل» خواهد بود و تهیه کنندگی آن بر عهده مرتضی میرمنتظمی و محمد قدس است. امیر مهندسیان جزو کارگردانان جوان در حوزه تئاتر است که پیش از این کارگردانی نمایش های «آدم برفی»، «مرحوم»، «جشن» و «لیلی نام تمام دختران ایران زمین است» را برعهده داشته و نویسندگی این نمایش به طور مشترک برعهده امیر مهندسیان و هادی احمدی بوده است.

الناز شاکردوست برای اولین بار در صحنه تئاتر

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *