جمعه , ۷ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۳ بعد از ظهر به وقت تهران

اقدام زشت زن و شوهر در اتوبوس شهری مشهد

مجله انلاین دوستان :  رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری زوجی که اقدام به سرقت و کیف قاپی از مسافران اتوبوس‌های داخل شهری کرده بودند، خبر داد.

www.dustaan.com-صفحه حوادثسرهنگ حسین بیدمشکی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وصول تعدادی شکایات مبنی بر اینکه خانمی اقدام به کیف قاپی در داخل اتوبوس‌های شهری کرده است، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیدمشکی با اشاره به دعوت از شکات به پلیس آگاهی برای ادامه روند رسیدگی به این موضوع اظهارکرد: در تحقیقات و چهره نگاری اخذ شده از شکات، ابتدا تصاویر فرضی سارقان را که یک مرد و زن بودند ترسیم و در اختیار کلیه واحدهای گشتی و منابع خبری و پایگاه‌های بسیج قرار گرفت و پس از مدتی کار گسترده سرانجام کارآگاهان توانستند با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی هر دو متهم را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه دو متهم به مقر پلیس منتقل شدند، گفت: این دو سارق به هویت‌های اکرم و حسن که با یکدیگر زن و شوهر بودند با اعتراف صریح خود به تعداد یازده مورد کیف قاپی از مسافران اتوبوس‌های شهری اعتراف کردند.

بیدمشکی با اشاره به مرحله دوم سرقت این زوج از مالبختگان اضافه کرد: سارقان پس از سرقت‌های انجام شده با استفاده از مدارک شناسایی ،‌ تاریخ‌های تولد ،‌چهار شماره ابتدا و انتهای کدملی و … توانستند تاکنون بیش از پنجاه میلیون ریال را از حسابهای مالباختگان برداشت کرده و یا اینکه بنزین‌های موجود درکارت سوخت آنها را به فروش برسانند.

 

به گفته رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی، ماموران در بازرسی از منزل این زن و شوهر تعدادی کیف زنانه و مدارک هویتی را کشف و ضبط کرده و آنان پس از تشکیل پرونده به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قضایی تحویل دادسرا شدند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *